×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیمه تامین اجتماعی ۷۰۰ تاکسیران در فاز اول طرح جایگزینی

به گزارش توس اکو و به نقل از پایگاه اینترنتی جهانشهر، “احمد محبی”در این خصوص گفت: با هماهنگی های انجام شده و پس از مدت‌ها پیگیری طرح جایگزینی بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان فعال آغاز و در مرحله اول ۷۰۰ نفر از تاکسیرانان فعال جایگزین تاکسیرانان غیر فعال می شوند.

وی افزود: از این تعداد ۷۰ نفر از تاکسیرانان خدوم جهان شهر برکت و کرامت در اسفند ماه جاری بیمه شده‌اند و ۶۳۰ نفر دیگر نیز در ماه‌های ابتدایی سال نو مراحل پایانی بیمه شدن خود را طی خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: تاکسیرانان فعالی که مالک هستند و ثبت نام خود را در موعد مقرر به انجام رسانده اند جایگزین تاکسیرانان غیر فعال می‌شوند و این طرح برای اولین بار در کشور در حال اجرا است و مشهد به صورت پایلوت در حال انجام است.

محبی ادامه داد: این طرح در مراحل بعدی شامل کلیه تاکسیرانان فعال می شود و بیمه آنان در تامین اجتماعی جایگزین افراد غیر فعال خواهد شد و روند شناسایی تاکسیرانان فعال و غیر فعال نیز از طریق بازرسین تاکسیرانی، بازرسین تامین اجتماعی و وضعیت رصد فعالیت ناوگان تاکسیرانی به صورت میدانی در حال انجام است

.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.