×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اجرای تبصره ۲ماده ۱۰ در پهنه ای۱۰ هکتاری در شهرستان مشهد

به گزارش توس اکو، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت : اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ و حراست از زمین های زراعی و باغی، وظیفه قانونی و رسالت اصلی مجموعه جهادکشاورزی است.
محمد میری دیسفانی بیان کرد : مقابله با تغییرکاربری اراضی زراعی در زمینهای شخصی کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی کار سخت و بسیار دشواری است که با استفاده از امکانات و ظرفیتهای موجودو همفکری و همگرایی تمام تلاش خود در ارتباط با حفظ و حراست از زمین های کشاورزی نموده ایم و امیدواریم در این راستا گامهای موثرتری در جهت توسعه بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی برداریم .
میری دیسفانی اذعان داشت : گشت و نظارت به صورت مستمر انجام می گیرد تا در اسرع وقت پس از احصاء و شناسایی تخلفات، تمهیدات لازم را اعمال و اقدام قانونی بعمل آید در این راستا در پهنه ای۱۰ هکتاری ، آزاد سازی اراضی ۱۵هزار متر مربع مشتمل بر دیوارکشی وقطعه بندی به تعداد۵ قطعه در روستای شریف آباد ملک اباد انجام گرفت .
وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی عمومی و ایجاد حساسیت در اقشار مختلف مردم نسبت به حفظ و صیانت از اراضی زراعی و باغی، اظهار کرد: اقدام به موقع از سوی متولیان بخش کشاورزی انگیزه لازم در افکار عمومی را ایجاد و پایدار خواهد ساخت .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.