×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
​ستاد تسهیل برای واحدهای مشکل‌دار در محل شهرک صنعتی تشکیل می شود

استاندار خراسان رضوی گفت: از این پس طی بازدیدهای به عمل آمده از شهرک‌های صنعتی استان، کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در همان شهرک برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی آن تشکیل و نسبت به چاره جویی برای رفع مشکلات آنها اقدام خواهد شد.
به گزارش توس اکو و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در نشست بعد از بازدید از شهرک صنعتی چناران، نظارت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در خصوص تامین زمین مورد نیاز برای واحدهای صنعتی و حمایت از تولیدکننده، هم افزایی دستگاه‌های اجرایی، اتخاذ نگاه و هدف مشترک برای توسعه تولید و تسریع در امور مربوط به واحدهای تولیدی را مورد تاکید قرار داد.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: شهرک صنعتی چناران از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار بوده و تا فعالیت ۶۰۰ واحد صنعتی ظرفیت توسعه دارد که باید زمینه استقرار این واحدها در آن فراهم شود.
وی افزود: هم اینک بیش از ۲۷۰ واحد صنعتی در این شهرک فعالیت دارند که باید نسبت به حفظ فعالیت واحدهای تولیدی موجود و حل مشکلات واحدهای راکد یا آنهایی که با کمتر از ظرفیت خود فعالیت دارند، اهتمام ورزید و گام‌های اساسی برداشت.
نظری با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های موجود واحدهای تولیدی فعال شهرک صنعتی چناران افزود: شناسایی این ظرفیت‌ها که مطابق با نیازهای روز باشد و به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها می‌تواند به ارتقای سطح تولید و تجارت کمک شایانی کند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به عارضه یابی واحدهای صنعتی تعطیل در شهرک صنعتی چناران تاکید کرد: لازم است هر چه سریعتر با رفع موانع واحدهای تولیدی مزبور نسبت به فعال سازی آنها و بازگشت این واحدها به چرخه تولید اقدام کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.