×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ظرفیت خوب سازمان همیاری در کمک به مدیریت کلان اقتصادی استان

 

در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد بر لزوم استفاده از ظرفیتهای این سازمان در جهت کمک به اجرا و مدیریت پروژه های کلان اقتصادی استان تاکید شد.
به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی صبح امروز با آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد دیدار و در خصوص ظرفیتهای های این نهاد در جهت کمک به ایجاد رونق در چرخه اقتصادی استان و به تبع آن معیشت مردم گفتگو کرد.
امام جمعه مشهد مقدس در این دیدار با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در قبول و اجرای پروژه های اقتصادی استان، افزود: سازمان همیاری بازوی قدرتمندی برای کمک به استانداری است و نقش مهم و موثری به عنوان تسهیل گردر پروژه های مختلف اقتصادی استان دارد که باید ازاین ظرفیت بیشتراستفاده شود.
وی افزود: باید زمینه های لازم به گونه ای فراهم شود تا با مدیریت سازمان همیاری شهرداریها، سرمایه های راکد اقتصادی استان به چرخه تولید بازگردد و به توسعه اقتصادی استان کمک شود.
آیت الله اعلم الهدی ادامه داد: میتوان از پتانسیلهای سازمان همیاری و واحدهای تابعه آن به ویژه کشتارگاه صنعتی مشهد برای برنامه ریزی درحوزه تولید و تامین ارزاق ضروری و عمومی به خصوص گوشت قرمز به عنوان یکی کالاها پر مصرف و اساسی مردم، استفاده مناسبی شود تا با ورود جدی این سازمان به بحث تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار در کنار دیگر دستگاه های مرتبط به حوزه اقتصاد و معیشت مردم کمک خواهد شد.
وی پیشنهاد کرد: در این حوزه سازمان همیاری میتواند با مشارکت جامعه عشایر و روستاییان و انجام سرمایه گذاری وتسهیلگری لازم در حوزه پرورش دام و تولید گوشت مصرفی مردم کمک شایانی به اقتصاد عشایری وروستایی و تامین این ماده پروتئینی مهم در سبد خانوارهای جامعه داشته باشد.
امام جمعه مشهد مقدس همچنین با اشاره به نقش مهم سازمان همیاری در جهت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف تاکید کرد: این نهاد می تواند به عنوان یک حلقه واسط اقتصادی خیلی خوب بین سرمایه گذاران و سرمایه داران بخش خصوصی و بدنه دولت درحوزه های مختلف باشد و با جدیت به مباحث اقتصادی استان ورود و تاثیرگذاری مهم و سازنده ای داشته باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز دراین دیداربا ارائه گزارشی از فعالیتهای سازمان به تشریح رسالتهای این مجموعه بزرگ اقتصادی استان پرداخت.
محمدرضا تازیکی همچنین بر آمادگی برای در اختیار قراردادن تمامی ظرفیت های سازمان همیاری و شرکتها و موسسات تابعه آن برای کمک به تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه توسعه و آبادانی شهرها، ارتقاء مدیریت شهری، کمک به رفاه و معیشت مردم و … با حمایت های مسئولان تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.