×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حذف موانع تولید گره گشای مشکلات اقتصادی کشور است

استاندار خراسان رضوی گفت: برداشتن موانع تولیدکنندگان از سوی بخش‌های مختلف به ویژه بانک‌ها گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور است.

یعقوبعلی نظری در نشست با مدیران بانک کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: کشاورزی یکی از محورهای استقلال و امنیت کشور است که باید با برنامه‌ریزی‌های لازم به رفع چالش‌ها و مشکلات این بخش کمک کرد.

وی افزود: استقلال سیاسی کشور با استحکام دیگر عرصه‌ها به ویژه بخش کشاورزی ارتباط دارد؛ چنانکه امنیت غذایی موضوع مهم و جدی در کنار امنیت عمومی و احساس آرامش مردم مطرح است.

نظری تصریح کرد: در حوزه امنیت غذایی حفظ آرامش مورد نیاز مردم در بخش‌های مختلف اهمیت دارد و باید با مدیریت امنیت عمومی، عناصر بهم زده امنیت، مهار و بی‌اثر شود.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: یکی از راه‌های استقلال کشاورزی کشور، افزایش تولیدات در این حوزه و به ثبات رساندن آن است که این اقدام علاوه بر رفع نیاز داخلی باید به دیگر جوامع انتقال داده شود.

نظری گفت: کارمندان بانک‌ها علاوه بر ارائه و پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان باید با پیگیری مشکلات آن‌ها در حمایت از تولید، نقش مهمی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی هیچ جای نگرانی برای توسعه اقتصادی وجود ندارد، بیان کرد: عزت خواهی، استقلال، هویت دینی، ملی و انقلابی و خودکفایی هزینه دارد و توسعه زمانی رخ می دهد که از میدان‌های سخت عبور کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی مستقل‌ترین کشور و ملت است و این استقلال سیاسی، هویت ملی و اعتقادی در مسیر تعالی قرار دارد و با وجود برخی مشکلات، مردم با استقامت و بصیرت مسیر درست را تشخیص داده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.