×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری آیین آغاز عملیات اجرایی ۳۶۲۵ واحد و تخصیص واحدهای نهضت ملی 

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در همین خصوص عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام داشت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ۶۰ هزار واحد در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر، ۶۰ هزار واحد در شهرهای بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر ، ۱۰۰ هزار واحد در مناطق روستایی، حدود ۱۱۰ هزار واحد در مشهد، حومه و شهرهای جدید و ۷۰ هزار واحد بصورت خود مالک ساخته می شود.

عباس یوسف زاده گفت: از چهار هزار و ۶۹۰ واحدی که قرار است در ۳۷ هکتار و در قالب سه فاز در نیشابور ساخته شود، تعدادی پروژه در حال انجام و برخی دیگر در آستانه شروع عملیات اجرایی است، وی ادامه داد: فردا سه شنبه در مرحله دوم تعداد سه هزار و ۸۶ واحد در مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی و برخی مدیران استانی به متقاضیانی که ثبت نام و واریز وجه داشتند، تخصیص و قرعه کشی در حضور متقاضیان انجام خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پایان با اشاره به ثبت نام تعداد ۲۹۲۹۰ نفر متقاضی مسکن ملی در نیشابور اظهار داشت: از این تعداد ۱۵۱۱۰ نفر حایز شرایط شده و زمین مورد نیاز جهت ساخت و تخصیص به افراد مذکور تامین شده است.

وی تاکید کرد: طبق برنامه زمانبندی به تمامی متقاضیانی که ثبت نام آنان از طریق سامانه مورد تایید قرار گیرد، در مراحل بعد واحد تخصیص داده خواهد شد.

یوسف زاده در پایان از آغاز عملیات اجرایی برای کل واحد های باقی مانده به تعداد ۳۶۲۵ واحد در اراضی شمال شهرک پردیس در نیشابور خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.