×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اقتصاد پیشرو در گرو پیشرفت صنعت نمایشگاهی

‍مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین الملل استان فارس گفت: از جمله عواملی که باعث شده صنعت نمایشگاهی جایگاهی در عرصه بین الملل داشته باشد نقش این صنعت در بحث اقتصاد جهانی است.

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده؛ ۷ ژوئن روز جهانی صنعت نمایشگاهی بهانه ای شد تا در حاشیه برگزاری نمایشگاه قهوه، دمنوش و صنایع وابسته در شرکت پدیده شاندیز

گفتگویی با مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین الملل استان فارس داشته باشیم.

علی فرهادی با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی در کشورهای پیشرفته یک زیرساخت اقتصادی محسوب می شود، افزود: پیشران اقتصاد هر کشور و کلید رونق اقتصادی آن صنعت نمایشگاهی است.

وی ادامه داد: آنچه که به عنوان صنعت نمایشگاهی شناخته می شود در واقع آخرین دستاوردهای صنایع، تکنولوژی و برترین تولیدات یک کشور در مکان نمایشگاهی به نمایش گذاشته می‌شود تا تولید کننده، توزیع کننده، مصرف کننده و کارشناس آن محصول در برابر هم قرار گیرند تا تبادل تجربیات صورت گیرد و فرصتی فراهم شود تا تفاهم‌نامه‌های بین این افراد در محیط نمایشگاهی امضا شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین الملل استان فارس بیان کرد: در این نمایشگاه ها باید فرصتی ایجاد شود تا با تبادل نظر به این نتیجه برسیم که بازار به چه محصولی نیاز دارد تا آن را تولید کنیم و بر اساس نیاز آن کشور و جامعه تولیدات را انجام دهیم.

فرهادی افزود: تمام اتفاقات مثبتی که می تواند در اقتصاد کشورمان شکل بگیرد که شعار امسال و تأکید مقام معظم رهبری نیز هست، تکیه بر تولید دانش بنیان می‌باشد که از همین جا و از همین نمایشگاه‌ها شکل می گیرد.

 

فرصت‌آفرینی در پدیده

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قهوه، دمنوش و صنایع وابسته در شرکت پدیده شاندیز، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه با برندهای مختلف تولید قهوه از سراسر کشور فرصتی شد تا در کنار محصولات خارجی، بعضا تولید تولیدکنندگان ما نیز ورود کنند و مشابه محصولات خارجی را تولید نمایند که این جای بسیار خوشحالی دارد.

فرهادی ادامه داد: این بخش را باید تقویت کنیم که اگر سال آینده نیز چنین نمایشگاهی برگزار شد محصولات تولیدکنندگان ایرانی به لحاظ کمی و کیفی افزایش داشته باشد، این کار مبارکی است که نمایشگاهی شکل گرفته تا محصولات ایرانی پا به رقابت بگذارند با قیمت کمتر، که می‌تواند به این ترتیب مصرف کننده را به سمت خود جذب کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین الملل استان فارس بیان کرد: این اتفاق نیاز دارد تا در تولید محصول، استانداردهای لازم لحاظ شود که بتوانیم در رقابت خودمان را حفظ کنیم و یا به لحاظ اقتصادی جلوتر برویم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.