×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استعلام صورت‌حساب الکترونیک از سامانه جامع تجارت معیار پرداخت تسهیلات است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: براساس بخشنامه بانک مرکزی استعلام کلیه عقودی که نیاز به ارائه فاکتور دارد، در بستر سامانه جامع تجارت صورت خواهد گرفت. بر این اساس بنگاه‌های اقتصادی تولیدی و تجاری موظف به ثبت فاکتورها در سامانه جامع تجارت هستند.

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، امیررضا رجبی در نشست با اعضای شورای بانک‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بر این اساس بنگاه‌های اقتصادی تولیدی و تجاری موظف به ثبت فاکتورها در سامانه جامع تجارت هستند.

وی در ادامه با اشاره به روش تامین مالی زنجیره‌ای که مقرر است با نگاه تسریع در امور، هدایت مالی، نظارت و شفافیت بیشتر در اعطای تسهیلات اجرا شود، افزود: از آنجایی که جریان کالایی از مواد اولیه تا محصول نهایی با هم مرتبط است، لذا طبیعتا جریان مالی هم به همان نسبت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: براساس توافق وزارتخانه‌های اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و همچنین بخشنامه بانک مرکزی برای اجرای زنجیره تامین مالی از سال آینده تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی دریک زنجیره تولید اختصاص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: تا کنون ۱۵ زنجیره تامین مالی در استان از صنایع غذایی، نساجی، قطعه‌سازان و مجموعه‌سازان شناسایی و برای تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.