×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
هلدینگ آرمان با نگاه به آینده؛ توسعه صدور خدمات فنی و مهندسی و حمایت از نسل جوان

به گزارش توس اکو، محمد تقی بلوری بزاز در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه همایش ملی انجمن انبوه سازان خراسان رضوی با بیان اینکه گـروه طرح و توسـعه آرمـان از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف مهندسی، به ویژه عمران، آغاز کرد، خاطر نشان کرد: طی این مدت، هلدینگ آرمان در پروژه‌های متعددی از جمله سرمایه‌گذاری، طراحی، ساخت‌وساز، انبوه‌سازی و پیمانکاری مشارکت داشته است.

مدیرعامل هلدینگ آرمان افزود: این گروه با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات از جمله طراحی، محاسبه، نظارت، آزمایشگاه‌های تخصصی، معماری و دکوراسیون داخلی، تمامی مراحل یک پروژه ساختمانی را پوشش می‌دهد. از جمله خدمات قابل ارائه در این مجموعه می‌توان به پیشخوان خدمات الکترونیکی شهرداری و نظارت فنی و کارگاهی اشاره کرد. این رویکرد جامع، امکان تسریع و تسهیل فرایند اجرای پروژه‌ها را برای سازندگان فراهم می‌آورد.

بلوری بزاز تاکید کرد: گروه طرح و توسعه آرمان با کسب مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، افتخار دارد تا با بهره‌گیری از آزمایشگاه‌های مجهز و معتبر، بتن با کیفیت و استاندارد را تولید و در اختیار همشهریان عزیز قرار دهد. این مجموعه با هدف ارتقای کیفیت ساخت‌وساز و رضایت مشتریان، همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات است.

رئیس هیئت مدیره مهندسین مشاور مان سازان توس تصریح کرد: هلدینگ آرمان در راستای فرآورده های بتنی، مهندسین مشاور، معماری، طراحی و انبوه سازی به جامعه هدف خدمت می کند و در راستای برنامه هایی از جمله: محاسبات سازه،معدن،کنترل کیفیت،بخش آب و فاضلاب،بخش ژئوتکنیک، حفاری و اکتشاف، بتن، طراحی و تاسیسات الکترونیک و مکانیکی به ارائه خدمت می پردازد.

بلوری بزاز در ادامه عنوان کرد: شرکت هلدینگ آرمان با کادری مجرب و جوان در راستای ارائه خدمات به کارفرمایان در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت در جهت تحقق رضایت کندی مشتریان گام برداشته و بر اساس همین اهداف گروه‌های تخصصی جذب سرمایه گذاری و انبوه سازی با اخذ مجوزهای لازم فعالیت مستمری داشته است.

مدیرعامل هلدینگ آرمان در پاسخ سوال خبرنگار توس اکو، از سرمایه‌گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومانی این هلدینگ در بخش ساخت‌وساز استان خبر داد و گفت: این سرمایه‌گذاری، عمدتاً به منظور ساخت یک هزار واحد مسکونی جدید تخصیص یافته است.

وی همچنین به اهمیت بخش مهندسی مشاور در این هلدینگ اشاره کرد و افزود: ما ماهانه بیش از ۵ میلیارد تومان صرف پرداخت حق بیمه نیروهای متخصص این بخش می‌کنیم. علاوه بر این، هلدینگ آرمان در بخش تولید بتن آماده نیز سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام داده است و قصد دارد این رقم را تا ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش دهد.

وی در خصوص فروش محصولات بتن آماده در کشور گفت: محصولات به سراسر کشور ارسال و در این راستا در صدد هستیم که دایره توزیع محصولات را گسترده و به کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس ارسال کنیم.

مدیرعامل هلدینگ آرمان با اشاره به چالش اصلی صنعت بتن آماده و ساخت‌وساز، تأکید کرد: بیش از ۲۰ درصد سودآوری این بخش به جیب دلالان می‌رود. امیدواریم با تدابیر مدیریتی بتوانیم با حذف واسطه‌ها، بازار خدمات صنعتی به ویژه بتن آماده را مستقیماً به دست مصرف‌کننده سپرد. این اقدام نه تنها به کنترل بی‌رویه افزایش قیمت مصالح در سطح استان کمک می‌کند، بلکه شفافیت و رقابت‌پذیری بیشتری را در این بازار ایجاد خواهد کرد.

بلوری بزاز با اشاره به چالش‌های ناشی از قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان، اظهار داشت: «این قطعی‌ها یک چرخه معیوب ایجاد کرده است. در حالی که هدف از این قطعی‌ها صرفه‌جویی در مصرف انرژی است، اما با تعطیلی کارخانه‌ها و کاهش تولید مواد اولیه، شاهد افزایش قیمت‌های پایه مواد خام هستیم. این افزایش قیمت به طور مستقیم بر قیمت تمام شده محصولات تجاری و بتن آماده نیز تأثیر گذاشته و باعث رشد بی‌رویه قیمت‌ها می‌شود.

مدیرعامل هلدینگ آرمان در خصوص برنامه‌های آتی این گروه، بیان داشت: «در گام نخست، با تکیه بر توان جوانان مستعد، بر رونق تولید و توسعه محصولات جدید تمرکز خواهیم کرد. با حمایت از نسل جوان و فراهم آوردن شرایط ایده‌آل کاری و زندگی، از مهاجرت نیروهای متخصص جلوگیری کرده و از ظرفیت‌های داخلی بهره خواهیم برد. هم‌زمان، با اجرای برنامه‌های تبلیغاتی گسترده و تبادل اطلاعات در حوزه خلیج فارس و آسیای میانه، به دنبال جذب مشتریان خارجی و افزایش صادرات محصولات و ارزآوری برای کشور هستیم.

بلوری بزاز در خاتمه ابراز امیدواری کرد با همفکری و دانش متخصصان جوان داخلی در جهت تولید و خودکفایی بتن آماده و همچنین احداث مجموعه های ساختمانی برای رفاه حال جامعه هدف تلاش کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.