×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیین گرامیداشت خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش توس اکو ، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، آیین گرامیداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت و مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، جمعی از مسئولان استانی و خبرنگاران، فعالان رسانه، نمایندگان دستگاه‌ها و یگان‌های نظامی و انتظامی امروز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

 

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای روایتگر صادق جبهه مقاومت باشند

سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده»  در این مراسم اظهار داشت: دین خدا به برکت حماسه‌ها، ایثارها، ازخودگذشتگی‌ها و تلاش‌های مومنان و مردان مرد تاکنون پابرجا مانده است و بحمدالله یاری دین خدا امروز هم جریان دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: ۴۶ سال پیش هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید نظام سلطه تحمل این انقلاب را نداشت و به هر شکل ممکن به دنبال فروپاشی آن بود.

این مقام مسئول گفت: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم توانست نظام سیاسی خود را بر پا داشته و الگویی نجات‌بخش را به بشریت ارائه کند.

سردار یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه دفاع مقدس در پهنه عالم تکثیر شده و جبهه مقاومت مولود این حماسه جاوید است، تصریح کرد: جبهه مقاومت از قله دفاع مقدس به بدنه امت اسلام سرازیر شد و در این بدنه رویید و ثمر داد.

وی با تأکید بر اینکه شکست ظالمین وعده الهی است که توسط بندگان مخلص رقم می‌خورد، ابراز داشت: امروز انقلاب اسلامی قدرتمند شده و‌ دست مستضعفین عالم را پر کرده به طوری که جبهه مقاومت خواب راحت را از چشم نظام سلطه ربوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه با اشاره به عملیات‌های پیروزمندانه طوفان‌الاقصی و وعده صادق یک و دو، بیان داشت: امروز دغدغه رژیم صهیونیستی صیانت از شهروندان صهیونیستی است چراکه نگران مهاجرت معکوس شهرک‌نشینان اسرائیلی هستند.

وی تأکید کرد: تلاش کنید روایتگر صادق صحنه‌ها، میدان‌ها و تلاش‌های مجاهدانه‌ای که در جبهه مقاومت شاهد آن هستیم، باشید و حقایق این جبهه را به عرصه داخلی ارائه و در عرصه جهانی منتشر کنید.

سردار یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه جای‌جای عالم میدان مبارزه است، ابراز داشت: اصحاب رسانه در سایه انسجام می‌توانند در حوزه تولید محتواهای جذاب، کارآمد ظاهر شوند.

وی یادآور شد: عرصه جهاد تبیین و استفاده از ظرفیت رسانه در راستای تولید محتوا یک ضرورت غیرقابل اجتناب است که این مهم با وفاق در گفتمان و اتحاد در عمل محقق می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی لازمه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را دفاع ترکیبی دانست و خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله جبهه مقاومت در دفاع همه جانبه خود که دفاع از هویت اسلامی است همچون گذشته دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد گذاشت.

در ادامه این مراسم حقدادیان مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سخنانی اظهار داشت: بحمدالله اصحاب رسانه امسال نیز همچون سال گذشته تلاش‌های خوبی در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت داشتند.

وی افزود: امیدواریم این تلاش‌ها در طول سال تداوم داشته باشد تا اثرگذاری فعالیت‌های اجرا شده در این حوزه افزایش پیدا کند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ان‌شاءالله با بسیج ظرفیت‌های رسانه‌ای استان شاهد انعکاس شایسته اقدامات حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بستر زمان باشیم.

در ادامه این مراسم عقیل رحمانی خبرنگار اعزامی روزنامه قدس به لبنان در ارتباط تصویری با این آیین بیان داشت: حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در ضاحیه لبنان اتحاد عجیبی در جبهه مقاومت ایجاد کرد و مردم مظلوم لبنان شور گرفتند. این حضور پیام حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی از حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت را به دنیا مخابره کرد.

وی در ادامه ضمن تشریح دشواری‌های حوزه خبر و رسانه‌ در لبنان، خواستار حمایت متولیان این حوزه از خبرنگاران حاضر در محور مقاومت شد.

این فعال رسانه گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما نیاز است مردم با ارسال پتو و لباس گرم یاریگر آوارگان لبنانی باشند.

سپس تعدادی از پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه دیدگاه‌‌ها و نقطه نظرات خود را در خصوص لزوم نشر ارزش‌های دفاع مقدس و روایت آنچه امروز در جبهه مقاومت در حال وقوع است، بیان کردند.

همچنین میثاق‌نامه پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه توسط «غلامرضا بنی‌اسدی» پیشکسوت دفاع مقدس قرائت شد و به امضای اصحاب رسانه رسید.

در پایان ۱۲۰ نفر از پیشکسوتان و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای مورد تجلیل قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.