×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پست بانک؛ حامی تولیدکنندگان خربزه مشکان

به گزارش توس اکو، یونس رحمانی، مسئول شعبه سبزوار پست بانک در حاشیه جشنواره خربزه مشکان، به خبرنگار ما گفت: حوزه سبزوار با شش شهرستان شامل سبزوار، ششتمد، داورزن، جوین، جغتای و خوشاب، بیش از ۳۲۰ حساب دهیاری و ۱۳ حساب بخشداری را تحت پوشش قرار داده است. همچنین با ۶۰ باجه روستایی در اقصی نقاط شهرستان بزرگ سبزوار، خدمات بانکی به جامعه روستایی ارائه می‌دهیم.

وی هدف اصلی پست بانک را حمایت از جامعه روستایی دانست و گفت: به همین دلیل، از جشنواره‌هایی مانند جشنواره خربزه مشکان حمایت می‌کنیم و در گفت‌وگو با شهردار و بخشدار مشکان، تصمیم بر آن شد که این جشنواره به صورت سالانه برگزار شود.

مسئول شعبه سبزوار پست بانک با اعلام این که در جشنواره خربزه مشکان، با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، از بخش کشاورزی و به ویژه تولیدکنندگان خربزه و پسته حمایت خواهیم کرد، افزود: علاوه بر خربزه، برنامه‌هایی برای حمایت از سایر محصولات شهرستان‌ها نیز داریم. به عنوان مثال، قصد داریم در حوزه شهرستان سبزوار، از تولیدکنندگان البسه ورزشی، کیف و کفش و به ویژه پسته حمایت کنیم. همچنین، از تمام کشاورزان، باغداران و دامداران حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پست بانک به عنوان تنها بانک دولتی که به طور اختصاصی به روستاها خدمات می‌دهد، تاکید کرد: پست بانک بیش از ۴۰۰ شعبه و چندین هزار باجه روستایی در سراسر کشور در زمینه گسترش زیرساخت‌های بانکی در مناطق محروم و روستایی تلاش دارد.

رحمانی افزود: ما به عنوان بانک عامل بسیاری از تسهیلات دولتی مانند وام‌های کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید، بنیاد مسکن، بهسازی بافت روستایی، مسکن روستایی، ازدواج و فرزندآوری، ودیعه مسکن عمل می‌کنیم و همچنین بانک عامل صندوق توسعه ملی هستیم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.