×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 28 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری وفرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، حسن کلیدری مدیر عامل سازمان با بیان این خبر اظهار کرد: سال گذشته قطعه زمینی در اراضی قند شیرین در کمیسیون املاک و مستقلات جهت احداث بازار خودرو به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد تحویل داده شد. وی ادامه داد: این زمین 19 هکتاری در تقاطع بولوار عمار یاسر و شهید ساعی انتخاب و پس از کسب مجوزهای ...

به گزارش توس اکو، معاون استاندار و فرماندار مشهد امروز شنبه ۷ مهر ماه ۱۴۰۳ در مراسم نواختن زنگ گردشگری و صلح در مدرسه مهر علوی اظهار کرد: مشهد به واسطه بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) سالانه میزبان میلیون‌ها زائر و گردشگر از اقصی نقاط ایران و جهان است. محسن داوری با اشاره به هفته گردشگری ادامه داد: از خدمتگزاران به زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) که به عنوان فعالان حوزه گردشگری شناخته می‌شود، قدردانی می‌کنم. در ادامه حجت ...

به گزارش توس اکو به نقل از ستاد خبری نمایشگاه های بین المللی صنایع غذایی ، نوشیدنی ها و چاپ و بسته بندی در مشهد علی اکبر ابراهیمی اظهارداشت: این نمایشگاه بسیار خوب و مفید است و شاهد آن هستیم که تعداد قابل توجهی از فعالان حوزه صنعت چاپ در این نمایشگاه غرفه دارند . به نظر من نمایشگاهی که تحت عنوان مواد غذایی و چاپ  وصنایع ماشین آلات می‌باشد کاملا قرینه هم هستند و می‌توانم بگوییم که انتخاب درستی بوده زیرا چاپ تکمیل کننده تمامی ...

۲۵ درصد ظرفیت صنایع تبدیلی و فرآوری متعلق به استان خراسان رضوی است 
۰۶ مهر ۱۴۰۳

رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته ،سیزدهمین نمایشگاه نوشیدنی ها و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهدگفت: بالغ بر ۱۵۰۰ واحد فراوری و تبدیلی در استان خراسان رضوی درحال فعالیتند.

پارک علم و فناوری خراسان، مرجع شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه انرژی
۰۶ مهر ۱۴۰۳

وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در حوزه امور مهندسی، پژوهشی و فناوری در بازدید از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک علم و فناوری خراسان به عنوان مرجع برای شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه انرژی است.

فراخوان ثبت نام در فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال ۱۴۰۳
۰۶ مهر ۱۴۰۳

سازمان توسعه تجارت ایران به‌منظور انتخاب صادرکنندگان ممتار و نمونه ملی، فرآیند ثبت‌نام ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال 1403، را آغاز کرد.

یکی از بزرگترین امتیازات نظام فکری اسلام وقفنامه‌های بیش از هزار ساله است
۰۶ مهر ۱۴۰۳

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم گفت: یکی از بزرگترین امتیازات نظام فکری اسلام و تفوق آن در تمام دنیا، وقفنامه‌های موجود در طول بیش از هزار سال در نظام فکری اسلام و تشیع است. 

استانداردسازی چیلر و فنکویل، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای صنعت ساختمان
۰۶ مهر ۱۴۰۳

ضرورت توجه به استانداردهای چیلر و فنکویل در صنعت ساختمان با برگزاری همایش تست ۲ مورد تاکید قرار گرفت. این همایش با حضور متخصصان و مسئولان، به بررسی چالش‌های موجود در این حوزه و راهکارهای ارتقای کیفیت تجهیزات تهویه مطبوع پرداخت.

بررسی ۳۰۳۰ درخواست متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور در خراسان رضوی
۰۶ مهر ۱۴۰۳

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بیش از ۳۰ تقاضا برای دریافت بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور در ۶ ماهه نخست امسال توسط این اداره کل بررسی شده است که نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

ثبت بیش از ۶۸ هزار تقاضا در سامانه سپند برای سرویس مدارس
۰۶ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: برای ثبت‌ نام سرویس مدارس در سامانه سپند، آمارها فراتر از انتظار بود و ۶۸هزار و ۵۲۹ تقاضا در این سامانه ثبت شد که در کشور عدد بی‌نظیری است.

آغاز به کار همزمان نمایشگاه های بین المللی صنایع غذایی ،نوشیدنی ها و چاپ و بسته بندی در مشهد
۰۵ مهر ۱۴۰۳

سرپرست نمایشگاه بین المللی  مشهد از آغاز فعالیت بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته ،سیزدهمین نمایشگاه نوشیدنی هاو دوازدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی خبر داد.