×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در لحظه کنونی برای کشورهای بریکس، سیستم پرداخت سوئیفت مشکل جدی‌تری است تا دلار آمریکا. به همین خاطر است که بریکس مدت‌هاست روی ایجاد جایگزینی برای سوئیفت بنام ام‌بریج کار می‌کند.   به گزارش توس اکو، چند هفته پیش روزنامه هندی «ایندین تودی» خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه عربستان سعودی به توافق ۵۰ ساله خود با آمریکا در مورد «دلار نفتی» یا «پترو دلار» پایان می‌دهد. بر اساس این توافق که در ۱۹۷۴ امضا شده بود عربستان سعودی ...

به گزارش توس اکو، پسته یكی از مهم‌ترین محصولات باغبانی ایران بوده و خراسان رضوی یكی از استان‌های مهم کشور در توليد پسته به شمار می‌رود، محصول توليدی این خطه به دليل طعم و مزه ناشی از آب و هوای منطقه، دارای کيفيت بالایی است که با توجه به طعم لذیذ و دلچسبش در ميان کشورهای آسيای ميانه، کشورهای عربی، پاکستان و افغانستان محبوبيت زیادی دارد. استان خراسان رضوی با ۲۵ درصد سطح زیر کشت و ۲۳ درصد تولید پسته کشور پس از استان ...

به گزارش توس اکو و به نقل از سازمان امور مالیاتی، دفتر حقوقی و قراردادهای مالیاتی طی بخشنامه‌ای در شهریور ماه سال جاری اعلام کرد، طبق رأی دیوان عدالت اداری انواع شمش طلا بدون محدودیت شکلی، از پرداخت مالیات معاف است. در رأی هیأت عمومی پیرامون مالیات انواع شمش طلا آمده است: قانونگذار در جز (۹) از قسمت (الف) ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ اعلام کرده است که «انواع شمش طلا (وارداتی و داخلی) و انواع حواله‌های ...

کدام همسایه بیشترین کالاهای ایرانی را خرید؟
۲۴ شهریور ۱۴۰۳

امارات متحده عربی، ترکیه، عراق، پاکستان و فدراسیون روسیه ۵ مقصد نخست صادرات کالا‌های ایرانی در ۵ ماهه امسال بوده است.

آمادگی کامل خراسان رضوی برای آغاز سال تحصیلی جدید/ ثبت‌نام بیش از یک و نیم میلیون دانش‌آموز
۲۲ شهریور ۱۴۰۳

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از آمادگی کامل آموزش و پرورش خراسان رضوی برای آغاز سال تحصیلی جدید با بیش از یک میلیون و ۵۰۰هزار دانش‌آموز ثبت‌نامی خبر داد.

پرداخت ۷۹ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان خراسان رضوی
۲۰ شهریور ۱۴۰۳

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خراسان رضوی از پرداخت بیش از 86 درصد مطالبات گندمکاران خراسان رضوی به ارزش 79 هزار و 345 میلیارد ریال خبر داد.

تغییر کاربری غیرمجاز اراضی یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی بخش کشاورزی
۲۰ شهریور ۱۴۰۳

مدیر امور اراضی جهادکشاورزی خراسان رضوی تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی یکی از مهمترین چالش‌های این سازمان دانست و گفت: قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی برای جلوگیری از این مسئله تصویب شده است. اما با این حال، همچنان شاهد تخلفات زیادی در این زمینه هستیم.

۲۲ شهریورماه؛ چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی آغاز می شود
۲۰ شهریور ۱۴۰۳

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از 22 تا 25 شهریور ماه در مهدیه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برگزار می‌شود.

بهبود شاخص نرخ بیکاری ایران در رده‌‌‌‌‌‌‌بندی صندوق بین‌المللی پول
۱۸ شهریور ۱۴۰۳

نرخ بیکاری ایران در حالی طی سه سال‌گذشته روند نزولی داشته‌است که صندوق بین‌المللی پول در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: ایران از نظر نرخ بیکاری در رتبه ۱۷جهان قرارگرفته و این شاخص کمتر از ۶ کشور اروپایی و ترکیه است.

سفر ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر به مشهد در دهه پایانی صفر
۱۷ شهریور ۱۴۰۳

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳، بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر به مشهد وارد شدند که نشان‌دهنده رشد ۳.۵ درصدی نسبت به سال گذشته است.

اجرای طرح تابستانه مهارت آموزی ۶۰۰ نفر از نوجوانان کمیته امداد خراسان رضوی
۱۷ شهریور ۱۴۰۳

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی از شرکت 600 نفر ازنوجوان تحت حمایت امداد استان در قالب طرح مهارت آموزی ویژه تابستان خبر داد.