×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش توس اکو، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد امروز ۱۷ شهریورماه، در نشست ستاد دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای خدمات سفر در دهه پایانی صفر از خردادماه آغاز شده و طی این مدت، بیش از پنجاه جلسه در کمیته‌ها و ستادهای مختلف برگزار شده است. وی ادامه داد: در این جلسات، با حضور استاندار محترم، معاونین و مدیران کل دستگاه‌ها، هماهنگی‌های لازم برای خدمت‌رسانی به زائران انجام شده است. به همین منظور، ...

به گزارش توس اکو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سلمان دانشور معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی بیان کرد: به منظور آشنایی نوجوانان با مشاغل و کسب مهارت آموزی طرحی در قالب مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت با همکاری مراکز آموزشی دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در رشته های مهارتی در تابستان با حضور 600 نفر برگزار شد. دانشور در ادامه افزود: این طرح در قالب تفاهم نامه ...

به گزارش توس اکو، محمدامین بابایی در نشست خبری هفته تعاون که امروز (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، تصریح کرد: طی آخرین آمار در شهریورماه امسال حدود ۱۵ هزار و ۳۳۸ تعاونی ثبت‌شده در استان داریم که از این تعداد، ۷ هزار و ۸۱۱ تعاونی فعال هستند و اطلاعاتشان را به‌روزرسانی می‌کنند. مدیرکل سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: ۴۹ اتحادیه فعال در سطح استان وجود دارد که در ...

ضرورت توجه به زیرساخت‌های زیارت در مشهد
۱۴ شهریور ۱۴۰۳

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور بر ضرورت توجه به زیرساخت‌های زیارت برای خدمت به زائران تاکید کرد.

با جراحی اقتصادی و همراهی مردم، به توسعه پایدار می‌رسیم
۱۳ شهریور ۱۴۰۳

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشور در سفر به مشهد و در جمع فعالان اقتصادی خراسان رضوی با تاکید بر لزوم همراهی مردم در اجرای طرح‌های اقتصادی، خواستار جراحی‌های اساسی در اقتصاد کشور شد. او همچنین بر اهمیت واگذاری اختیار به استان‌ها و تقویت بخش خصوصی تاکید کرد.

تکمیل ظرفیت هتل‌ های مشهد در۳ روزپایانی صفر
۱۳ شهریور ۱۴۰۳

دکتر محمد صادق امین شریعتی گفت:نزدیک به 40 درصد از رزرو هتل ها در روز های پایانی ماه صفر بصورت آنلاین در مشهد صورت گرفت. 

بازدید رئیس جمهور از مواکب مستقر در محور ملک آباد «جاده قدیم مشهد-نیشابور»
۱۳ شهریور ۱۴۰۳

ریاست جمهوری اسلامی ایران طی سفر یک روزه به مشهد مقدس از مواکب مستقر در محور ملک‌آباد «جاده قدیم مشهد-نیشابور» بازدید و با زائران پیاده بارگاه منور رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

امضاي تفاهم نامه احداث ۱۴۰ واحد مسکن مددجویی در حاشیه شهر مشهد
۱۳ شهریور ۱۴۰۳

تفاهم نامه احداث ۱۴۰ واحد مسکن مددجویی در حاشیه شهر مشهد توسط کمیته امداد، بنیاد مسکن و انجمن خیرین مسکن ساز در حاشیه شهر مشهد امضا شد.

یادداشت/ چالش‌های توسعه هوش مصنوعی در ایران
۱۳ شهریور ۱۴۰۳

هوش مصنوعی یکی از فناوری‌های نوظهور و پرکاربردی است که در سال‌های اخیر تحولات شگرفی را در جهان ایجاد کرده است. ایران نیز از این جریان جهانی مستثنی نبوده و تلاش‌هایی برای توسعه و کاربرد این فناوری در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است. با این حال، توسعه هوش مصنوعی در ایران با چالش‌های متعددی روبرو است

تداوم پلمب واحدهای صنفی و خدماتی متخلف تا پایان دهه آخر صفر
۱۱ شهریور ۱۴۰۳

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس گفت: واحدهای صنفی و خدماتی متخلف که پلمب شده‌اند، تا پایان دهه آخر صفر فک پلمب نخواهند شد.

آمادگی در اشتراک‌گذاری امور کشاورزی به تشکل‌ها و اتحادیه‌ها
۱۱ شهریور ۱۴۰۳

وزیر جهادکشاورزی آمادگی در اشتراک‌گذاری امور کشاورزی به تشکل‌ها و اتحادیه‌ها را اعلام کرد و گفت: دولت به دنبال تصدی‌گری نیست و مسوولیت سیاست‌گذاری و نظارت را بر عهده دارد.