×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 28 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

استخدام ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امروز در آیین میثاق خدمت که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در هفته پایانی دولت سیزدهم هستیم و آخرین روز کاری هفته و در چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور دور هم جمع شدیم. تلاش کردیم لحظه‌ای در کار دولت توقف ایجاد نشود. روزی که دولت سیزدهم کارش به پایان می‌رسد، شروع رسمی کار کارمندان جدید است. اولین درس این است که شما در این سال‌ها ...

به گزارش توس اکو، انجمن خیران میراث‌فرهنگی خراسان رضوی امروز پنجشنبه هفتم تیر ماه 1403 طی مراسمی احکام اعضای انجمن خیرین میراث فرهنگی خراسان رضوی توسط فریدون فعالی مشاور معاون میراث‌فرهنگی کشور به آن‌ها اعطا شد. مشاور معاون میراث‌فرهنگی کشور در این مراسم گفت: با توجه به این که منابع مالی در میراث‌فرهنگی با محدودیت مواجه بوده است، بخشی از زیرساخت‌ها و مرمت‌های لازم برای آثار و ابنیه تاریخی به صورت کامل اجرا نشده ...

به گزارش توس اکو به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری دوشنبه ۴ تیرماه طی نشست ستاد انتخابات با فرمانداران استان که در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از نظر آمادگی‌های مربوط به الزامات، زیرساخت‌ها، نیروی انسانی و تجهیزات مشکلی وجود ندارد. بر این اساس؛ همه فرمانداری‌های استان برای برگزاری انتخابات روز جمعه آمادگی دارند. استاندار خراسان رضوی با تاکید بر ...

دعوت جنبش عدالت و مهرورزی از مردم طرقبه و شاندیز در حمایت از دکتر قالیباف 
۰۵ تیر ۱۴۰۳

امیر سارخانی،رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان طرقبه و شاندیز، جنبش عدالت و مهرورزی، حامیان دکتر محمد باقر قالیباف در بیانیه ای از مردم طرقبه و شاندیر دعوت کرد تا از دکتر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنند.

دامنه نوسان از ۹ تیرماه به ۶ درصد تغییر می‌کند
۰۴ تیر ۱۴۰۳

رئیس سازمان بورس اعلام کرد: دامنه نوسان قیمت در بازار سهام از ۹ تیرماه ۱۴۰۳ به روال سابق و به مثبت و منفی ۶ درصد تغییر می‌کند.

واگذاری ۱۰۱۳ کیلومتر طرح راهسازی برای اجرا به این اداره کل
۰۴ تیر ۱۴۰۳

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از واگذاری 1013 کیلومتر طرح راهسازی جهت اجرا به اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی خبر داد.

 بهترین انتخاب را داشته باشیم
۰۴ تیر ۱۴۰۳

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به انتخاب خوب در زندگی، گفت: انتخاب خوب هم در زندگی و هم در مسئله انتخابات موجب رقم خوردن اتفاقات خوب می شود.

۱۵۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان در دست اجرا است
۰۲ تیر ۱۴۰۳

مدیر کل راه و شهرسازی استان اعلام داشت: هم اکنون در سطح استان خراسان رضوی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن و در چهار محور حمایتی(گروه ساخت و انبوه سازی) خودمالکی، بازآفرینی شهری و روستایی، حدود ۱۵۶ هزار واحد مسکونی در دست اجراست.

استقرار ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی
۰۲ تیر ۱۴۰۳

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تعداد ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در کل استان خراسان رضوی مستقر شده‌اند که از این تعداد، ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت، هزار و ۵۹ شعبه سیار، ۲ هزار و ۸۲۱ شعبه شهری و هزار و ۷۴۶ شعبه روستایی هستند.

آغاز برداشت گندم از مزارع شهرستان مشهد
۰۲ تیر ۱۴۰۳

رئیس تولیدات گیاهی جهاد ڪشاورزی شهرستان مشهد از برداشت گندم این محصول استراتژیک در سطح ۱۴ هزار هڪتار از اراضی ڪشاورزی شهرستان مشهد خبر داد .

۲۳۰واحدتولیدی درحوزه صنعت ساختمان در خراسان رضوی فعالیت دارند
۰۱ تیر ۱۴۰۳

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به آن که دربحث تامین زنجیره صنعت ساختمان سه زنجیره تعریف می‌شود، بیان کرد: این سه زنجیره شامل زنجیره مواد اولیه ساختمان، زنجیره تولیدات مرتبط با صنعت ساختمان و همچنین عرضه و توزیع محصولات ساختمانی است که در همه حوزه‌ها نیز نقش صنعت و در حوزه مواد اولیه معدن بسیار اثرگذار است.