×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
برگزاری سومین کنگره بین‌الملی اخلاق در مامایی و سلامت باروری با محوریت کرامت مادری در مشهد

به گزارش توس اکو، دبیر اجرایی سومین کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری با بیان اینکه کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه برگزار می شود و ۹ پنل تخصصی و بیش از ۴۰ سخنرانی در این کنگره ارائه خواهد شد اظهار کرد: در مدت زمان فراخوان ، ٢۵۶ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شد که از مجموع آن ۴۰ مقاله در قالب سخنرانی و ١۰۶ مقاله در قالب پوستر مورد پذیرش قرار گرفت.

دکتر صدیقه عبدالله پور در خصوص امتیاز بازآموزی این کنگره گفت: مجوز باز آموزی از سوی مرکز آموزش مداوم کشوری صادر شد که برای رشته های مرتبط با مامایی از جمله مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مامایی ، ارشد مشاوره در مامایی، دکتری بهداشت باروری و دکتری تولید مثل ١۰.٢۵ امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شد.

حمیدرضا قربان زاده در سومین کنگره بین المللی اخلاق در مامایی نیز گفت : در سومین کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری با محوریت کرامت مادری، پذیرای دانشمندان، پژوهشگران و دانشجویان علوم پزشکی به ویژه مامایی با محوریت کرامت مادری هستیم.

رئیس کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری بیان کرد: سلامت خانواده در دوران زندگی با اهمیت بیشتر در دوران باروری، از اولویت‌های نظام سلامت در تمامی کشورها محسوب می‌شود؛ اما شاخص‌های سلامت دوران بارداری و زایمان، نشانگر توسعه یافتگی کشورها است.

قربان زاده تصریح کرد: گروه مامایی مهم‌ترین صاحبان فرایندهای مراقبت مامایی، فرزند آوری، تکمیل خانواده، خوشایندسازی بارداری، زایمان طبیعی، افزایش تعاملات و گسترش کار تیمی جهت دستیابی به کرامت ماما و مادر، آشنایی بیشتر با قوانین و سیاست‌های ارائه مراقبت‌های امروزی مادر، بررسی راهکارهای استفاده از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در مراقبت‌های مامایی است که در راستای موارد ذکر شده، باعث میشود ورود انسان به این دنیا لحظه باشکوه و قابل تکریمی باشد و با مراقبت‌های محترمانه و ایمن از این لحظه شکوه انگیز استقبال می‌شود.

رئیس کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری اظهار کرد: تعاملات، کار تیمی و دور اندیشی متخصصین سلامت باروری به عنوان تصویب سازان مهم سازمان این فرایند در اجرای علمی قانون جوانی جمعیت حمایت از خانواده است‌.

قربان زاده در پایان عنوان کرد: مشارکت علمی استادان مامایی و سلامت باروری به متخصصین زنان زایمان از سراسر کشور از  حمایت‌های مهم در این رویداد محسوب می‌شود.

همچنین در حاشیه این سمینار، نمایشگاه تخصصی دارو و تجهیزات پزشکی با حضور شرکت های مختلف و فعال در این عرصه، در تالار حافظ مجتمع شهدای سلامت دایر می باشد که توسط مدعوین مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.