×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همراهی صنعت با ورزش اتفاقات بزرگی را رقم خواهد زد

به گزارش توس اکو به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی»  همزمان با «ششمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی »و «پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای ، مواد اولیه و ماشین آلات» در مشهد ” موسی الرضا حاجی بگلو ” اظهارداشت : گاهی این سئوال مطرح می شود که شهرداری مشهد یا شورای شهر مشهد در رابطه با ورزش چه کاری انجام  داده است ؟ به عنوان مثال تاسیس باشگاه های ورزشی، راه اندازی وتامین و تهیه تجهیزات ورزشی، کمک کردن به باشگاه های ورزشی از جمله این فعالیت هاست. همچنین مشارکت با شهروندان در حوزه ورزش همگانی که شکل گرفته است وجمع کثیری را تحت پوشش قرار داده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد:  بازدید از نمایشگاه بین المللی مشهددرحوزه ورزش که متولی آن شهرداری مشهد است به نظر من از نمایشگاه های بسیار خوب و پر مخاطب است‌ که درنوع خود رکورد بازدیدکنندگان راهم شکسته است.

حاجی بگلو  یادآور شد: در این نمایشگاه شهرداری با برنامه ریزی غرفه هایی را ایجاد کرد که هر منطقه ای با توجه به شرایط خود منطقه در رشته های ورزشی موفق خودش با سبک و سیاق خویش آن را در نمایشگاه به معرض دید و نمایش گذاشت.

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به این که یکی از نکات خوب این نمایشگاه دورهم بودن خانواده هابود گفت : این نمایشگاه ثابت کرد که اگر برنامه ریزی داشته باشیم وتلاش کنیم میتوانیم ورزش را خانواده محور نموده وبا این کار آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.  همچنین در این نمایشگاه پتانسیل و ظرفیت حوزه ورزش شهر مشهد کاملا قابل مشاهده بود،هرچندکه هرچقدر هم که در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری کنیم بازهم کم است.

حاجی بگلو افزود: اگرچه این اتفاقات مثبت در گذشته با سرعت کمتری انجام‌ شده است اما  خوشبختانه در حال حاضر با سرعت بیشتری این فعالیت پیش می رود . لذا از معاونت تربیت بدنی شهرداری مشهد و همکاران شان جای قدردانی دارد که در تمامی مناطق با تلاش خود این اتفاقات خوب را رقم زدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: ازنکات مثبت دیگر این نمایشگاه وجود انجمن تخصصی صنعت ورزشی است. انجمنی که چند سالی است در مشهد راه اندازی شده وتلاش دارند حوزه های صنعت و ورزش را به هم نزدیک کند زیرا بدون همراهی حوزه های صنعتی ،قطعا ورزش نمی‌تواند موفقیتی کسب کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.