×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صنعت خودروسازی؛ اشتغالزار و ارزش آفرین است

به گزارش توس اکو به نقل از ستاد خبری بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد محمدرضا قلندرشریف اظهارداشت: باید هدف اصلی خودروسازان در این صنعت، به سمتی باشد که از نظر کیفیت و قیمت بتوانند با یکدیگر رقابت کنند تا بازار داخلی به نحو مطلوبی رونق پیدا کند.

وی در حاشیه افتتاح بزرگترین نمایشگاه تخصصی خودرو ایران در مشهد بیان داشت: خوشبختانه با همت وهمراهی وتلاش مدیریت شهری مشهد وحوزه های متولی ،بزرگترین نمایشگاه خودروی کشور در مشهد برگزار شده است .
شهردار مشهد خودرو سازی حوزه اشتغال زا وارزش آفرین است ،تاکید کرد: اگر بخواهیم با بازارهای جهانی در صنعت خودرو رقابت کنیم و همچنین به دیگر کشورها صادرات داشته باشیم، باید بتوانیم کیفیت را که موضوع بسیار مهمی است ، افزایش دهیم.
قلندر شریف با بیان اینکه مدیریت شهری مشهد به عنوان متولی نمایشگاه بین‌المللی مشهد درطول سال ده ها عنوان نمایشگاه را برای رفاه حال شهروندان برگزار می‌کند ،یاداورشد:در این بین نمایشگاه خودرو جزو نمایشگاه های بزرگ طول سال مشهد است که مورد استقبال زیاد شهروندان قرار می گیرد و امسال هم پیش بینی می‌شود نمایشگاه خودرو مشهد جزو پرمخاطب ترین نمایشگاه هاباشد،لذااز شهروندان مشهدی برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.