×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 23 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نظارت بهداشتی دامپزشکی شهرستان مشهد بر صادرات ۱۱ هزار تن تخم مرغ به کشورهای همسایه

 

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، دکتر محمد سیاح  با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه بر قریب به ۱۱ هزار تن تخم مرغ خوراکی در قالب محموله های ترانزیتی و صادراتی به مقصد کشورهای همسایه از جمله افغانستان ، عراق ، قطر ، ترکمنستان و قرقیزستان و همچنین رعایت ضوابط بهداشتی – قرنطینه ای خودروهای حمل فرآورده های فوق ، نظارت بهداشتی داشته اند.

وی گفت: نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر صادرات انواع فرآورده های خام دامی از جمله وظایف اصلی و حاکمیتی دامپزشکی بوده و کارشناسان دامپزشکی مستقر در پایانه گمرک شهید خیبری شهرستان مشهد همواره در راستای صیانت از سلامت و امنیت غذایی جامعه انسانی ضوابط بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان را رصد و پایش می نمایند. .

دکتر محمد سیاح عنوان کرد: رعایت دقیق مسائل بهداشتی و قرنطینه‌ای در تحکیم و افزایش صادرات نقش ارزنده ای داشته و مهمترین اقدامات و گام‌های دامپزشکی برای تسهیل و رونق تولید و افزایش صادرات ، ارائه خدمات ویژه مربوط به صدور مجوزها ، تقویت ظرفیت‌های موجود در بخش دام و طیور می باشد ، این مهم توسط بازرسین بهداشتی دامپزشکی بصورت مستمر در پایانه های گمرک در حال انجام می باشد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.