×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 28 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شرکت های داخلی پیشران صنعت نمایشگاهی هستند

 

به گزارش توس اکو به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان تاسیسات (معماری ،عمران) صنایع سرمایشی وگرمایشی مشهد “سید مرتضی هاشمی ” افزود:خراسان رضوی و مشهد به علت مجاورت با کشورهایی مانند؛افغانستان، پاکستان و آسیای میانه پتانسیل بسیار خوبی را در بحث  برگزاری نمایشگاه ها به ویژه نمایشگاه های خارجی دارد.

هاشمی تصریح کرد: در گذشته تعداد شرکت کنندگان داخلی ما در نمایشگاه آنقدر کم بود که بدون حضور شرکت‌های خارجی فاقد رونق بود اما به جرات می‌توان گفت طی چند سالی که  کشورمان در تحریم بود نمایشگاه‌های ما با اینکه فقط با حضور اکثریت شرکت‌های تولید داخلی برگزار شد، بسیار پررونق شده است.

دبیرکل انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران خاطر نشان ساخت: خوشبختانه امروزه در همه زمینه‌های صنعتی شرکت‌های داخلی بسیاری با کیفیت و ظرفیت‌های بالایی وارد فضای کار شده‌اند ودراین بین نقش نمایشگاه ها کاملاً روشن‌تر می‌شود. یعنی شرکت های داخلی  پیشران صنعت نمایشگاهی هستند و مشتاقم که شرکت های مختلف در نمایشگاه‌های گوناگون حضور داشته باشند و به عرضه تولیدات و کالاهای خود بپردازند .

وی ادامه داد: اگر چه  بدون بحث صادرات تولیدات داخلی موفق نخواهد بود اما  خوشبختانه چون کشور ما کشور بزرگی است و دارای نیازهای زیادی می‌باشد، توانسته است در این مرحله نیز موفق باشد وتولیدات داخلی جایگاه خود را دربین مردم پیدا کرده اند.

سید مرتضی هاشمی یادآور شد : آنقدر برندهای مختلف ایرانی  وارد فضای کار شده‌اند که باعث امیدواری خیلی زیادی است و امیدواریم روز به روز شاهد افزایش این برندها در کشورمان باشیم.

دبیرکل انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در خصوص ویژگی مشهد در بحث صنعت نمایشگاهی ضمن اشاره به برگزاری خوب نمایشگاه ها در این شهر تاکید کرد: یکی از ویژگی های منحصر بفرد مشهد بحث هتل است. زیرا در کشور در بخش اقامت  متأسفانه مشکل داریم. اما  مشهد برای اقامت شرکت کنندگان شرکت های مختلف برندهای خارجی و ایرانی  در زمینه اقامت از جایگاه خوبی  برخورداراست  و به نظر من همین مسائل باعث شده که شرکت کنند گان  برای شرکت در نمایشگاه های مشهد استقبال خوبی داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.