×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 30 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دعوت جنبش عدالت و مهرورزی از مردم طرقبه و شاندیز در حمایت از دکتر قالیباف 

در این بیانیه آمده است؛ در شرایط حساس کشور پس از شهادت رییس جمهور فقید، آیت الله سید ابراهیم رییسی، مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، میدان آزمایش بزرگ خداوند است که در برابر همه ما گشوده شده است. انتخابات صرفاً یک رویداد سیاسی نیست، بلکه یک آزمون الهی- اعتقادی و فرصتی برای سازندگی ایران اسلامی و تحقق آرمان‌های یک ملت تمدن‌ساز است، ملتی که مقدمه‌ساز انقلاب عظیم انسانی شدند و ندای صلح‌طلبی، انسانیت و البته عدل و عدالت‌جویی حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) را در سرتاسر جهان طنین‌انداز کردند.

این بیانیه می افزاید:از این رو حفظ این انقلاب انسان‌ساز و تمدن‌آفرین، از اوجب واجبات است. کما اینکه معمار بزرگ این نهضت حسینی، حضرت امام خمینی (ره) که خود تربیت یافته مکتب اسلام است، فرموده‌اند: «جمهوری اسلامی حرم است، پس دفاع از این حرم و ساختن و آباد کردنش و آماده شدن برای رسیدن به قله‌ی ظهور حضرت حجت (ع) بر تک تک آحاد جامعه واجب و بلکه از اوجب واجبات است».

این بیانیه ادامه می‌دهد:تمامی مردم بزرگوار، آگاه و فهیم ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که مشارکت حداکثری در انتخابات به معنای مشارکت موثر در میدان بزرگ تقابل حق با جهان باطل است و این مشارکت با زمینه‌سازی برای حضور فرد اصلح در بالاترین رکن اجرایی کشور یعنی قوه‌ی مجریه، بسیار مهم و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

ساریخانی در این بیانیه آورده است؛در این راستا جنبش عدالت و مهرورزی همچون گذشته به عنوان یک مرجع امین و جریان‌ساز نقش بی‌بدیلی را برای بسیج سایر آحاد جامعه بر عهده‌ی خویش می‌داند و عزمی جدی دارد تا با شایستگی و اقتدار، این ماموریت را به فرجام احسن برساند.

در ادامه این بیانیه آمده است؛به همین منظور، در این شرایط حساس کنونی، با هدف تحقق حداکثری مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مردم شریف و نجیب ایران اسلامی بویژه خانواده‌ی معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان سراسر کشور و با در نظر گرفتن ویژگی‌های مد نظر رهبر کبیر و فرزانه‌ی انقلاب، مدیر مجاهد و خستگی‌ناپذیر، برادر ارجمند، جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف را به عنوان گزینه اصلح شناسایی و معرفی می‌کند. بدیهی است، این جنبش، صرفاً برای رضای خدا، خشنودی امام و شهدا علی الخصوص شهید جمهور، حضرت آیت الله رییسی و با نگاه به اهداف عالیه‌ی انقلاب اسلامی، از تمام توان خود برای پیروزی کاندیدای مورد نظر و جبهه‌ی انقلابیون ارزش‌مدار، بهره خواهد گرفت.

سارخانی در پایان در خواست کرد؛جنبش عدالت و مهرورزی، از کلیه‌ی همراهان عزیز و همیشگی و یاران بی‌بدیل انقلاب به ویژه مردم فهیم درخواست دارد که برای تحقق آینده‌ای روشن‌تر و سعادتمندی فرزندان این مرز و بوم، مشارکتی غرورانگیز را در انتخابات پیش‌رو رقم بزند و با اتکا به تجربه، ایثار، مجاهدت و توانمندی برادر ارجمند، محمد باقر قالیباف، به ایشان به عنوان کاندیدای مد نظر خود رای بدهند و سایرین را نیز برای تحقق این اهداف مهم، با منطق و شایستگی فکری خویش، همراه سازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.