×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تداوم پلمب واحدهای صنفی و خدماتی متخلف تا پایان دهه آخر صفر

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، شنبه ۱۰ شهریور محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در حاشیه نشست قرارگاه خدمات سفر شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: نقاط قوت‌ بسیاری در ساختار قرارگاه خدمات سفر ایجاد شده که امسال بهتر از سال‌های گذشته مدیریت می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس با بیان اینکه ضعف‌ها به شکل روزانه بررسی و مدیریت می‌شود، افزود: طی بازدیدی که از بازار داشتیم شاهد تخلفاتی بودیم که بر این اساس تذکرهای لازم داده شد، گرچه که اکثر حوزه‌های خدمات‌رسانی با عشق به ولایتمداری به خوبی خدمت‌ می‌کنند، اما برخی‌ها اندک و از روی غفلت تخلف انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه همواره تذکرات لازم به متخلفان داده می‌شود، تاکید کرد: اگر کسی بر تخلف اصرار کند قطعا واحد صنفی او پلمب خواهد شد و تا پایان دهه آخر صفر واحد صنفی یا خدماتی که پلمب شود، فک‌ پلمب نخواهد شد.

داوری با بیان اینکه تیم‌های بازرسی متعددی در امر نظارت بر بازار و قیمت‌ها طی این ایام فعال خواهند بود، تصریح کرد: اگر اتفاقی رخ دهد یا تخلفی انجام شود بلافاصله بررسی می‌شود و حقوق زائران تضییع نخواهد شد. در همین راستا اگر در هر حوزه‌ای مبلغی مازاد از زائران گرفته شود به آنان مسترد خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در پایان با اشاره به پیش‌بینی حضور باشکوه زائران طی روزهای آینده ابراز کرد: اطلاعات حاکی از این بوده که سیر حرکت زائران به مشهد جدی است و احتمالا زائران بیشتری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.