×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 30 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره‌برداری و کلنگ‌زنی بیش از ٢۴ هزار میلیارد تومان پروژه در مشهد

پبه گزارش توس اکو، محمدرضا قلندر شریف امروز، ۱۷ خردادماه، در مراسم آغاز عملیات اجرایی یک مجموعه آبی، بهره‌برداری رسمی از دوربرگردان غیر همسطح شهید میرزایی و افتتاح ۳۳ پروژه شهری در منطقه سه شهرداری مشهد که با حضورنماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرو مدیران شهری برگزارشد اظهار کرد: مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به حاشیه شهر داشته و این نگاه همچنان ادامه دارد. پروژه‌های متعددی از جمله دوربرگردان غیر همسطح شهید میرزایی در همین راستا بهره‌برداری شده که این پروژه کمک زیادی به ترافیک منطقه کرده است.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم دیگر منطقه سه، تصریح کرد: افتتاح تعریض پل دهرود کمک زیادی به حل ترافیک رسالت کرد. امروز نیز شاهد کلنگ‌زنی یک مجموعه آبی هستیم که این پروژه باعث رونق اقتصادی منطقه سه خواهد شد.

قلندر شریف بیان کرد: بهره‌برداری از پارک قرقی حد فاصل کشمیری ٢٢ و ۲۴ نیز امروز آغاز خواهد شد، همچنین ٣٣ پروژه مهم دیگر در منطقه سه کلنگ‌زنی می‌شود. در چند هفته آینده نیز مشابه پل دهرود، از پل دیگری در ورودی جاده سرخس بهره‌برداری خواهیم کرد.

شهردار مشهد با بیان اینکه بلوار قمر بنی هاشم (ع) در حاشیه شهر بهره‌برداری می‌شود، عنوان کرد: بوستان ٧٣ هکتاری کرامت در محدوده شهرک شهید رجایی در حال احداث بوده و پل شهید هریری نیز ایمن‌سازی شده و گسترش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ما از مرکز شهر نیز غافل نشدیم و محدوده بافت پیرامونی حرم مطهر و منطقه ثامن همیشه مورد تاکید ما بوده است. پروژه‌های شهری در منطقه ثامن ۸۰۰۰ میلیارد تومان بوده که هفته آینده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد. ٣۵٠٠ همت از این پروژه‌ها کلنگ‌زنی و ۴۰۰۰ همت آن بهره‌برداری است.

قلندر شریف گفت: رفع مشکلات پروژه‌های اقتصادی بخش خصوص نیز در دستور کار ما قرار دارد. بیش از ١٣ هزار میلیارد تومان از این پروژه به صورت رسمی آغاز خواهد شد. در حوزه بازآفرینی شهری بیش از سه همت پروژه داریم که شامل پارکینگ طبقاتی و پروژه مسکونی است.

شهردار مشهد افزود: در مجموع هفته آینده بیش از ٢۴ هزار میلیارد تومان پروژه بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی خواهد شد که کار بسیار بزرگی است. راه شهدای خدمت عزیز ادامه دارد و این راه پررنگ‌تر ادامه خواهد داشت، این الگوی ما در خدمت صادقانه و جهادی به مردم است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هشتم تیرماه شاهد حماسه انتخابات ریاست‌جمهوری و به همت مردم شاهد حضور پرشور در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

 

حاشیه شهر مشهد موضوع اول شهر

فرماندار مشهد نیز در این مراسم گفت: تمام نگاه‌ها به این است که به مردم خدمت‌رسانی شود و در بین مردم نیز به مردمی خدمت شود که به انقلاب خدمت بیشتری کردند و جزء محرومان هستند.

محسن داوری  اظهار کرد: نگاه به محرومان آرمانی است که امام(ره) به ما آموختند و در گفتمان انقلاب اسلامی وجود دارد. امروز خادمان مردم از این جنس هستند و این نگاه را دارند. یکی از اولویت‌های کاری ما این است که باید به مناطق محروم به خصوص حاشیه شهر به صورت هدفمند رسیدگی کرد و نقش موثری داشت.

داوری با بیان اینکه سال‌هاست حاشیه شهر مشهد موضوع اول شهر و گفتمان کشور است، عنوان کرد: تا زمانی که ما مشکلات حاشیه شهر را برطرف نکنیم، این موضوع تحقق پیدا نمی‌کند. در ستاد بازآفرینی شهرستان مشهد در تلاش هستیم و با همتی که وجود دارد باید همه دست به دست هم دهیم تا این مسئله مهم برطرف شود.

فرماندار مشهد بیان کرد: یکی از مسایل این منطقه مالکیت است که سه‌شنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا خدمت استاندار هستیم و این مسائل را حل می‌کنیم. بعد از این اتفاق مسائل زیادی در حاشیه شهر برطرف می‌شود.

شهردار منطقه ۳ مشهد نیز در این مراسم گفت: امروز با آغاز عملیات اجرایی این مجموعه آبی شاهد رقم خوردن فصل جدیدی برای مردم به ویژه بانوان منطقه خواهیم بود.

سیدعلی حسینی ملک‌آباد اظهار کرد: اگر تلاش مدیریت شهری شورا نبود ما شاهد چنین روزهایی نبودیم. امروز به لطف اعضای شورا بودجه عمرانی حاشیه شهر شهرداری مشهد دو برابر و توجه به حاشیه شهر بیشتر شده است.

وی بیان کرد: ما بر این باور هستیم که مساجد می‌توانند محل تلاقی همه فعالیت‌ها باشند، بنابراین تصمیم گرفتیم تا افتتاحیه را در مسجد برگزار کنیم. تلاش می‌کنیم تا پایان دوره ششم چندین پروژه ورزشی آماده‌سازی و تحویل شود.

شهردار منطقه سه با بیان اینکه تاکنون چند چمن مصنوعی بهره‌برداری شده است، عنوان کرد: چمن مهر مادر طی ماه‌های آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.