×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعزام کاروان تدارکاتی اربعین حسینی بقاع متبرکه خراسان رضوی به کربلای معلی

به گزارش توس اکو، حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی چهارشنبه ۱۷ مردادماه در مراسم اعزام کاروان تدارکاتی اربعین حسینی موکب امام رضا (ع) گفت: در ایام اربعین امسال تلاش شده خدمتگذاری به زائران در همه استان های مختلف نسبت به سال های گذشته پررونق تر باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در تجربه قریب به ۱۰ سال خدمت گزاری در شهر کربلای معلی به زائرین، امسال موکب امام رضا (ع) در شهر کربلا به نام موقوفات و بقاع متبرکه خراسان رضوی دایر می شود.

وی با بیان اینکه موکب امام رضاع(ع) از استان خراسان رضوی در شهر کربلا مستقر می شود، افزود: از جمله اقدامات این موکب یک دستگاه نانوایی سیار با ظرفیت پخت روزانه ۴ هزار قرص نان، توزیع روزانه ۲۰۰ قالب یخ خواهد بود، این موکب آمادگی پذیرش ۱۲۰۰ نفر اسکان و پذیرایی در کربلا را خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بهره مندی از سخنرانان شاخص، گفت: امیدوارم بتوانیم در مجموع با ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی، خدمت شایسته به زائرین اربعین ارائه دهیم.

وی افزود: سخنرانی شخصیت های حوزوی همانند سالهای گذشته هر شب در این موکب برگزار می شود ارائه خدمات فرهنگی، درمانی ، پذیرایی با حضور ۱۰۰ خادم افتخاری از دیگر اقدامات موکب امام رضا (ع) در اربعین است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۳۰ مبلغ خواهر و برادر با هدف پاسخگویی به سوالات شرعی ، شبهات زائران در این موکب حضور دارند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.