×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 30 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمادگی ۱۰۰ درصدی تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه

به گزارش توس اکو به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری دوشنبه ۴ تیرماه طی نشست ستاد انتخابات با فرمانداران استان که در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از نظر آمادگی‌های مربوط به الزامات، زیرساخت‌ها، نیروی انسانی و تجهیزات مشکلی وجود ندارد. بر این اساس؛ همه فرمانداری‌های استان برای برگزاری انتخابات روز جمعه آمادگی دارند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تمامی شعب‌های استان باید در روز برگزاری انتخابات رأس ساعت آنلاین باشند، افزود: از طریق اتاق وضعیت به صورت لحظه‌ای تمامی شعب‌ رصد خواهند شد.‌ لذا فرمانداران باید پیش بینی‌‌های لازم را داشته باشند و در حین اخذ رای هیچ‌ اخلالی نباید به وجود بیاید.

وی تاکید کرد: حفظ این آمادگی و اخذ آرا تا پایان رای گیری بسیار مهم است و باید مورد توجه بگیرد.

نظری با اشاره بر ضرورت اهمیت ۴ راهبرد اعلامی از سوی مقام معظم رهبری در باب انتخابات، تصریح کرد: فرمانداران باید متمرکز بر اجرای انتخابات شوند. همچنین حفظ ارتباط و امنیت شعب باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ تمامی فرمانداران خراسان رضوی در این نشست از اعلام آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات خبر دادند.

لازم به ذکر است؛ اعضای ستاد انتخابات خراسان رضوی در این جلسه آخرین توصیه‌ها و مباحث مربوط به آمادگی‌ها را برای برگزاری باشکوه انتخابات با فرمانداران در میان گذاشتند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.