×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز بکارنمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل در مشهد

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد،«فرزین سلطانی» خاطر نشان کرد : معرفی دستاوردهای جدید و قابلیت های به روز و هم افزایی و ارتباط بین تولیدکنندگان، واردکنندگان و متقاضیان از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل است.

وی درباره زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه اظهار داشت : مبلمان ، کالای خواب ، لوازم خانگی ، لوستر ، فرش ، دکوراسیون داخلی از مهمترین محورهای فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه است .

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵ هزار و ۲۰۰ متر و در سالن های فردوسی و مفاخر این نمایشگاه برپا شده است.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: ۹۰ شرکت کننده در نمایشگاه حضور دارند که تعداد غرفه های داخل استان خراسان رضوی ۶۸ شرکت و همچنین ۲۲ شرکت کننده از خارج استان  شامل استان های اصفهان ، تهران، مازندران ، خراسان جنوبی حضور دارند.

سلطانی ضمن دعوت از علاقمندان به ویژه متخصصان حوزه هفتمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برای بازدید از این نمایشگاه ، عنوان کرد: این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ درمحل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر بوده و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعات ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.