×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 28 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز به کار بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات و صنایع سرمایشی وگرمایشی مشهد 

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد ، رضا صفری در این خصوص اظهارداشت: این  نمایشگاه  از ۲۹ خردادماه و تا اول تیرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهدداشت.

صفری در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات، صنایع سرمایشی وگرمایشی ( نیمه اول ) بیان داشت :

مصالح ساختمانی ، تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی ، درب و پنجره  ، کاشی و سرامیک ، یراق آلات ، شیرآلات بهداشتی و … از زمینه های فعالیت این نمایشگاه می باشد .

وی در ادامه اهداف این نمایشگاه را شناساندن پتانسیل های داخلی و خارجی در این حوزه اعلام کرد و افزود : ایجاداشتغال و رونق تولید ، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ، توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

صفری خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۲هزارو۵۰۰مترمربع ودر سالن های فردوسی، عطار، مفاخر  و فضای باز برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات ، کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند .

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان این نمایشگاه گفت : تعداد کل مشارکت کنندگان ۱۶۰ شرکت است که

تعداد مشارکت داخل استان خراسان رضوی ۶۸ شرکت و همچنین تعداد مشارکت خارج از استان خراسان رضوی  ۹۲ مشارکت کننده از استان های؛ تهران ، البرز ، اصفهان ، فارس، همدان، آذربایجان شرقی ، مازندران ، گلستان ، هرمزگان ، خوزستان ،  قم می باشد .

🔹گفتنی است این  نمایشگاه از ۲۹ خرداد ماه آغاز وتا اول تیرماه ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید داشته باشند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.