×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲ آذر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Sunday, 23 November , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۷۰ درصد تماس‌های سامانه ۱۲۵ در هفته پایانی آبان‌، مزاحمت تلفنی و اشتباهی بود

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، آتشپاد حمیدرضا کافی‌نیا اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه، ۱۰۹۳ مورد اعزام آتش‌نشان به محل حوادث داشتیم که منجر به انجام ۱۳۱ عملیات اطفای حریق شد.

وی با بیان جزئیات عملیات‌های امدادی تصریح کرد: تیم‌های امداد و نجات ما در مأموریت‌های اعزامی، به ۱۹۱ نفر از شهروندان خدمات رسانی کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به اقدامات پیشگیرانه این سازمان خاطرنشان کرد: در حوزه پیشگیری، از ۱۰۳ ساختمان بازدید و ۱۷۹ مورد کنترل ایمنی انجام شد. همچنین ۲۴۰ بازدید برای صدور پروانه پایان کار و ۷۶ بازدید برای خدمات ایمنی صورت گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد تماس‌های سامانه ۱۲۵ مزاحمت تلفنی بوده، از شهروندان خواست که فقط در موارد اضطراری با این سامانه تماس بگیرند تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.