×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 28 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فراخوان ثبت نام در فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال ۱۴۰۳

به گزارش توس اکو، سازمان توسعه تجارت در اطلاعیه ای اعلام کرد:

به اطلاع صادرکنندگان محترم متقاضی شرکت در رویداد انتخاب صادر کننده نمونه ملی سال ۱۴۰۳ می رساند، سازمان توسعه تجارت ایران امسال نیز به رسم سال های گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیر نفتی و براساس معیارها و شاخص های مندرج در سامانه https://tpo.ir در صدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۳ در بیست و هشتمین سالروز ملی صادرات می باشد.

از علاقه مندان درخواست می گردد از تاریخ ۵/ ۷/ ۱۴۰۳ لغایت تاریخ ۱۰ / ۷ /۱۴۰۳ ضمن ثبت نام الکترونیکی بر روی سامانه https://topexporter.tpo.ir نسبت به بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوطه اقدام نمایند.

ضمناً با عنایت به اینکه در سال جاری فرآیند ثبت نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی صرفاً از طریق سامانه الکترونیکی انجام میپذیرد، لذا از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به این سازمان جداً اجتناب نمایند.

شایان ذکر است ثبت نام در سه دسته «گروه های کالایی»، «محصول فناورانه» و «خدمات» انجام خواهد پذیرفت.

ضمناً تاريخ فوق الذکر غیرقابل تمدید بوده و پس از پایان مهلت ثبت نام و خوداظهاری متقاضیان بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه های متقاضی و انتخاب برترین ها طی فرآیند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.