×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 24 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
برگزاری اولین جشنواره مهندسی ارزش شهرداری مشهد

به گزارش توس اکو، در حاشیه جشنواره مهندسی ارزش شهرداری مشهد، مجتبی دانشی، اظهار کرد: بعد از ۷۰ پروژه مهندسی ارزش که شهرداری مشهد از سال ۱۳۸۵ شروع کرده است، برای اولین بار، در این جشنواره ، از فعالین و موثرین این پروژه ها و همچنین مدیرانی که در طی سال های گذشته به اجرایی شدن کارها کمک و حمایت نمودند، تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: مشارکت در کارِگروهی، ارائه اطلاعات، شفاف بودن و همراهی در ایجاد تغییرات لازم و موثر، از ویژگی های تیم های منتخب است.

رئیس گروه مدیریت ارزش و ارتقای بهره وری شهرداری مشهد، تصریح کرد: از بین ۷۰ تیم برتر و منتخب، ۱۲ کارشناسی که جهت پیشروی و انجام مهندسی ارزش با تغییرات همسو و همراه شدند و اطلاعات و ایده ها را توسعه می بخشیدند و همچنین در ارائه نتایج، حمایت های لازم را نزد مدیران انجام می دادند با ارائه تقدیر نامه ای با امضای شهردار مشهد و نیز اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

دانشی خاطر نشان کرد: جشنواره مهندسی  ارزش شهرداری مشهد، با هدفِ آموزش مفاهیم اولیه مهندسی  ارزش و تقدیر از فعالین و برگزیدگان حوزه مهندسی ارزش، با حضور تنی چند از مدیران ارشد شهری و اعضای شورا و همچنین رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در مکان کارخانه نوآوری، سوم آبان ماه برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.