×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرداختن به ورزش محلات، یکی از اولویت‌های دوره ششم مدیریت شهری است

شهردار مشهد گفت: یکی از وظایف مدیریت شهری تقویت ورزش محلات مخصوصا در رده‌های سنی پایه است.
به گزارش توس اکو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، “سید عبدالله ارجائی” در مراسم اختتامیه جشنواره فوتبال ستاره‌ها که با هدف شناسایی مستعدین نونهال در مناطق کم برخوردار مشهد و با حضور برخی از اعضای شورای شهر و ستاره‌های فوتبال کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از برنامه‌ریزان و مجریان این طرح اظهار کرد: برخی از افراد شرکت کننده در این دوره، مهمان ما هستند که از شهرهای دیگر توفیق زیارت امام رضا (ع) را پیدا کرده‌اند.
وی در ادامه از سپاه امام رضا (ع)، آستان قدس رضوی و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به خاطر همکاری‌های خود برای برگزاری این مسابقات تشکر کرد و افزود: از مدیران و پیشکسوتان می‌خواهیم برای کمک به رشد ورزش محلات در حوزه‌های مختلف همت کنند تا بتوانیم این امر را گسترش دهیم.
شهردار مشهد ورزش را باعث شور، نشاط و سلامت در اقصی نقاط شهر برشمرد و بیان کرد: هر جوانی که ورزش می‌کند باعث نشاط خود و خانواده اش و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می‌شود، زیرا ورزش کردن نیاز به تمرین با برنامه دارد و زمان را از دیگر کارها می گیرد به همین دلیل آسیب‌های اجتماعی ورزشکاران کمتر است زیرا ورزشکار نیاز به تن سالم دارد.

ارجائی روحیه پهلوانی و قهرمانی را از دیگر مزایای ورزش برشمرد و درباره مزایای استعدادیابی در این مناطق تصریح کرد: استعدادیابی باعث پهن شدن بستری برای کمک به تیم‌های باشگاهی و ملی است که از کمک به ورزش محلات آغاز می‌شود.

وی درباره رده سنی استعدادها اظهار کرد: هرچه سن افراد پایین‌تر بیاید عمکلرد بهتر می‌شود. به طور مثال، وقتی نوجوان ۱۲ یا ۷ ساله ورزش می‌کند، کل خانواده‌ درگیر ورزش می‌شود اما برای جوان ۱۸ ساله اینگونه نیست.

شهردار مشهد استعدادیابی و توجه به ورزش را باعث رونق گرفتن اقتصاد ورزش دانست و افزود: با رونق ورزش، نیاز به داور، زمین، البسه و لوازم ورزشی و…. داریم که می‌تواند به اقتصاد ورزش کمک کند.

ارجائی کاهش کرونا را زمان خوبی برای تقویت ورزش دانست و ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌ها گفت: یکی از اولویت‌های دوره ششم مدیریت شهری، پرداختن به ورزش محلات است و جشنواره امروز، نمونه کوچکی از آن است که باید در اقشار مختلف مثل بانوان، اقشار خاص و… تکثیر شود.

وی ادامه داد: امیدوارم در آینده و در رشته‌های مختلف، استعدادیابی‌هایی به گستره شهر مشهد برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.