×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نقش مجمع هماهنگی تشکل‌های اقتصادی استان در پیگیری اصلاح قوانین مخل کسب و کار

به گزارش توس اکو و به نقل از  روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌رضوی، «رضا رمضانی»اظهار کرد: راه اندازی مجمع هماهنگی تشکل‌های اقتصادی خراسان‌رضوی، ایده کارگشا و کارسازی خواهد بود که منجر به ارائه راهکارهایی مفید در جهت حل مشکلات فعالان اقتصادی استان می‌شود. با ایجاد این ساختار، تشکل‌های اقتصادی مختلف با وظایف یکدیگر آشنا شده و با همکاری و همدلی به کاهش معضلاتی که در عرصه اقتصادی وجود دارد، می‌پردازند.

 

رئیس اتاق تعاون خراسان‌رضوی ادامه داد: ایجاد مجمع هماهنگی تشکل‌های اقتصادی استان و آشنا شدن تشکل‌ها با وظایف خود، از طرفی موجب کاهش‌ موازی‌کاری در میان آنها می‌شود و از طرفی، تشکل‌های اقتصادی را در جهت رفع موانع پیش‌رو و ابراز مطالبات‌شان همدل و یک‌صدا می‌کند.

 

وی در خصوص استفاده از تجربیات پیشکسوتان بخش خصوصی در تصمیمات این مجمع نیز تصریح کرد: استفاده از تجربه پیشکسوتان در هر امری ضروری و مهم تلقی می‌شود. ما می‌توانیم از تجربه پیشکسوتان تحت عنوان مشاور در ارائه راهکارهای عملی استفاده کنیم. شایان ذکر است که استفاده از تجربیات پیشکسوتان منجر به تعالی تشکل‌های اقتصادی خواهد شد و به انجام امور سرعت می‌بخشد.

 

رئیس اتاق تعاون خراسان‌رضوی عنوان کرد: در بسیاری از موارد دخالت‌ بخش دولتی در عرصه اقتصاد و فعالیت‌های بخش خصوصی منتج به رکود و سردرگمی فعالان ذی‌ربط شده است. کارمندان نیز با تعبیرهای سلیقه‌ای از قوانین و مقررات باعث می‌شوند اهداف تشکل به سرانجام نرسد و خسارات جبران‌ناپذیری به بنگاه و زیرمجموعه هر تشکل اقتصادی وارد شود. لذا ایجاد دبیرخانه مستقل برای تشکل‌های اقتصادی استان سبب می‌شود موانع و مشکلات فعالان اقتصادی از طریق دبیرخانه به طور مستمر در دست پیگیری قرار گیرد.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.