×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معدنکاران خراسان رضوی ۱۱۰۰ میلیارد تومان حقوق دولتی پرداخت کردند

به گزارش توس اکو و به نقل از  روابط عمومی سازمان صمت استان محمد توکلی در همایش هم اندیشی بسیج مهندسین صنعت و معدن استان اظهار کرد: از نظر ذخایر معدنی دارای رتبه برتر در کشور هستیم. با شناسایی ۶۷ نوع ماده معدنی از جمله سنگ آهن، مس، کرومیت، منگنز و خاک‌های صنعتی که ۹۰ درصد ذخایر معدنی با ۱/۲ میلیارد تن سنگ آهن موجوددرمنطقه خواف است.

وی با اشاره به کاهش فعالیت‌های ساخت و ساز در دو سال اخیر که به علت شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاده و بخش عمده‌ای از فعالیت‌های معدنی را غیرفعال کرده است، افزود: این امر باعث شده که ۵۰ درصد معادن استان نیمه فعال و راکد شوند.

معاون امور معادن وصنایع معدنی سازمان صمت استان پرداختن به دو مقوله فعال‌سازی معادن و توسعه را از برنامه‌های کاری سازمان صمت عنوان کرد و گفت: دراین راستا به‌روزرسانی تجهیزات وماشین‌آلات فرسوده مستقر در معادن از جمله موارد در حال پیگیری است.

توکلی در بخش دیگری ازسخنان خود با تبریک هفته بسیج وتقدیر از حضور فعال بسیج درعرصه‌های اقتصادی خبر از واریز ۱۱۰۰ میلیارد تومانی حقوق دولتی معادن استان در هشت ماه گذشته سال‌جاری داده و بیان کرد: این در حالی است که بخشی از معادن غیرفعال است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.