×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشکلات ۳۹۰ واحد تولیدی خراسان رضوی با پیگیری دادگستری رفع شد

غلامعلی صادقی روز پنجشنبه در نشست جمعی از فعالان اقتصادی خراسان رضوی با رییس قوه قضاییه در مشهد افزود: کارشناسان دادگستری این استان ظرف همین مدت ۶۸۸ مورد بازرسی از واحدهای صنعتی و تولیدی در سطح خراسان رضوی انجام داده‌اند.
وی ادامه داد: قضات دادگستری خراسان رضوی نیز در همین چارچوب ۳۱۰ مورد بازدید را از واحدهای قضایی و صنعتی استان ترتیب دادند.
رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: هم‌اینک با وجود برخی محدودیتها، هماهنگی خوبی در بخش تولید، صادرات و واردات این استان با محوریت استانداری خراسان رضوی وجود دارد.
وی افزود: همچنین بر اساس آخرین ارزیابی قیمت اقلام مورد مصرف روزمره مردم در خراسان رضوی وضعیت ذخایر کالایی و نرخ اقلام ضروری این استان نسبت به دیگر استانها در شرایط بهتری قرار دارد که بخشی از آن نتیجه اقدامات مناسب فعالان اقتصادی خراسانی است.
صادقی ادامه داد: نهادهای استانداری، بسیج، بخش دولتی و بخش خصوصی خراسان رضوی در همین راستا تلاش می‌کنند و دادگستری استان نیز طبق تاکید رییس قوه تلاش کرده بیشترین کمکها را داشته باشد.
وی گفت: صادقی ادامه داد: همه مسوولان ذیربط حوزه اقتصاد خراسان رضوی در قالب کلینیک در شهرکهای صنعتی مستقر شده‌اند تا از معطلی فعالان اقتصادی پشت درهای مراجع دولتی جلوگیری شده و از این طریق با فوریت به مشکلات آنها رسیدگی شود.
رییس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: مشکل وجود دارد اما به همت فعالان اقتصادی و انگیزه خوبی که وجود دارد روزهای بهتری را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.