×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درخواست پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز یک خط سه قطار شهری از دولت

شهردار مشهد درخصوص تعاملات شهرداری با وزیر کشور گفت: درخواست ما پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز یک خط سه قطار شهری است و در صورت کمک دولت این آمادگی وجود دارد که در فاز بعدی قسمت غربی شهر مشهد یعنی قاسم‌آباد را به هسته مرکزی شهر متصل کنیم.
به گزارش توس اکو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، “سید عبدالله ارجائی” در حاشیه مراسم آغاز عملیات سازه و معماری فاز یک خط سه قطار شهری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز با عنایت علی‌بن‌موسی الرضا علیه السلام ۱۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر مشهد اضافه شد که ۸۳ دستگاه آن ظرف سه ماه گذشته خریداری شده بود و ۲۷ دستگاه به صورت کامل بازسازی شده است.

وی افزود: همچنین فاز یک خط سه مترو مشهد با حضور وزیر کشور آغازشد که امیدوارم در مدت زمان معقولی بتوانیم آن را در اختیار مردم قرار دهیم.

شهردار مشهد درخصوص تعاملات شهرداری با وزارت کشور، بیان کرد: درخواست ما پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز یک خط سه قطار شهری است و در صورت کمک دولت این آمادگی وجود دارد که در فاز بعدی قسمت غربی شهر یعنی قاسم‌آباد را به هسته مرکزی شهر با اعتباری بیست هزار میلیارد تومانی متصل کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.