×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حوزه کشاورزی، تنها حدود ۱۶درصد از اشتغال کشور را برعهده دارد

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد ،سعیدصیفی با اشاره به اهمیت حوزه کشاورزی درکشور ما ،افزود: ایران اسلامی کشوری چهار فصل است که باوجود داشتن زمین های بکر و حاصلخیز، مردم اقصی نقاط آن با مباحث کشاورزی عجین شده اند واین موضوع فرصت ویژه ای است برای افزایش سطح اشتغال در بخش مهم کشاورزی کشور.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد  گفت:براساس آمارهای اعلامی بیش از سه میلیون نفر در کشور در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند که این تعداد می تواند با برنامه‌ریزی بهتر وتوجه ویژه تر به رفع نیاز های حوزه کشاورزی ،افزایش یابد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های بین المللی، بیان کرد:عصر روز گذشته ۱۲بهمن ماه وهمزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت جوادالائمه علیه السلام وآغاز دهه مبارک فجر و باحضور جمع کثیری از مدیران ملی ومحلی،هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی،ماشین آلات و مکانیزاسیون درمحل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد یادآور شد::این نمایشگاه که با هدف آشنایی با جدیدترین دستاوردهای بخش ماشین آلات ،ادوات و مکانیزاسیون کشاورزی ،معرفی محصولات دانش بنیان حوزه کشاورزی و تجهیزات مورد نیاز جامعه فعال و اثرگذار حوزه کشاورزی کشورمان برپا شده در مساحتی به وسعت ۱۰هزارمترمربع از سالن های فردوسی،عطار ومفاخر نمایشگاه بین المللی مشهددرحال برگزاری است.
وی افزود:دراین نمایشگاه ۱۷۰شرکت کننده از استان های خراسان رضوی ،تهران،مازندران،اصفهان،همدان،خوزستان،خراسان جنوبی ،اذربایجان غربی ،اذربایجان شرقی،مرکزی ویزد حضور دارند.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران با اشاره به ضرورت توجه به تولید لوازم وادوات به روزوکاربردی کشاورزی،خاطرنشان کرد: در داخل کشور ،گفت: صنعت تولید ادوات کشاورزی از جمله صنایعی است که در بحران تشدید تحریم ها تسلیم نشد وبااتکا به توان داخلی،علاوه برحفظ تولیدات خود،توانست به رشد داخلی سازی و قطع وابستگی به واردات دربرخی بخش ها دست یابد.

شایان ذکر است علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۴تا ۲۰ از غرفه های این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد بازدید نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.