×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت از شرکت های دانش بنیان و فعال در زمینه باروری

به گزارش توس اکو و به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان رضوی، سیدامیر مرتضوی گفت : این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شعار سال و مواد مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام گرفته است.

وی افزود : دادگستری خراسان رضوی نظر به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان و پیشگیری از پیری جمعیت و ناباروری در سطح کشور، اقدامات گسترده ای در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام داده است.

مرتضوی گفت : در همین راستا حسب بررسی های انجام شده، شرکت هایی که در زمینه درمان ناباروری فعالیت می کنند شناسایی و نسبت به بررسی و رفع مسائل و مشکلات آنها اقدام شده است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اضافه کرد : مشکلاتی از جمله نداشتن محل ملکی اختصاصی برای تحقیقات و تولیدات بیشتر، مشکلات مربوط به خط تولید و همچنین عدم پرداخت مطالبات از مراکز دولتی در مواعد مقرر از جمله مشکلات مطروحه اینگونه شرکت ها می باشد که با راه حل هایی از جمله معرفی جهت اخذ تسهیلات کم بهره با دوره تنفس مناسب به بانک های عامل و استقرار این شرکت ها در پارک علم و فناوری استان به منظور پیشگیری از جابه جایی های استیجاری، سعی بر رفع مشکلات اینگونه شرکت ها شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.