×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حدود ۲ تن زعفران در بورس کالا معامله شد

مدیر شعبه کارگزاری بورس کالا در تربت‌ حیدریه گفت: مجموع معاملات زعفران بر روی ۱۰ نماد نگین و ۲ نماد پوشال طی هفته گذشته هزار و ۹۵۸ کیلو و ۴۹۸ گرم به ارزش ۵۶ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان بوده‌ است.

جواد زبان‌ران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بیشترین این معاملات در بین نمادهای زعفران نگین، مربوط به زعفران نگین سحرخیز به وزن ۸۴۱کیلو و ۲۴۸ گرم به ارزش۲۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان و کمترین آن مربوط به زعفران نوین به وزن ۱۲ کیلو و ۱۸۴ گرم به ارزش ۳۶۱ میلیون تومان بوده‌ است.

وی ادامه داد:در این مدت در بخش معاملات ۲ نماد پوشال نیز در مجموع ۳۷ کیلو و ۳۳۷گرم زعفران به ارزش ۸۶۱میلیون تومان معامله شد.

مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت‌ حیدریه گفت: هم اکنون زعفران ایران در قالب ۱۰ برند زعفران نگین و ۲ برند پوشال زعفران در بورس عرضه می‌شود که برندهای زرین و طلای سرخ تربت‌حیدریه، روستا، زعفران نوین، زعفران سحرخیز و بهرامن مشهد، ملل و نگین بیرجند و قاینات و وحدت تربت‌جام از برندهای زعفران نگین و برندهای طلای سرخ و سحرخیز مشهد نیز از برندهای پوشال زعفران هستند.
معاملات زعفران در قالب بورس کالا در تربت حیدریه از سال ۱۳۹۲ راه اندازی شد و هم اکنون هفت شعبه کارگزاری بورس در این شهرستان فعال است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.