×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حاکمیت شرکتی بزودی در پدیده اعمال می شود

مدیرعامل شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز گفت: با توجه به پیشرفت کار کمیته مربوط به استقرار نظام حاکمیت شرکتی در شرکت توسعه، بزودی این مهم به عنوان یکی از الزامات بورس محقق می شود

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده، مهندس سعید ورودی در جلسه شورای مدیران پدیده، با اعلام این خبر گفت: بر اساس ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی و مطالعه صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی دانشگاه فردوسی مشهد، مطالعات مربوط به استقرار الزامات حاکمیت شرکتی به صورت منسجم تر اعمال خواهد شد و بزودی کمیته مربوطه در بخش های ذیربط کار خود را شروع خواهند کرد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بزودی جزء شرکتهای محدودی خواهیم بود که بر اساس نظام حاکمیت شرکتی فعالیت می کنند، افزود:
پیش بینی می شود با این اقدام روند فعالیت های شرکت بر اساس شفافیت و رعایت حقوق سهامداری، شرایط بهتری را در بازار سرمایه برای خود فراهم کند.

به گفته این مقام مسئول در پدیده نیز، فرآیند ثبت نماد شرکت ابنیه در حال انجام است که در این راستا نیز بر اساس آخرین درخواست سازمان بورس، بحث کارشناسی شرکت ابنیه در حال انجام و امیدواریم بزودی گزارش آماده و ارایه شود.

مهندس ورودی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به تورمی که در کشور اتفاق افتاده است،خطاب به سهامداران توصیه کرد:
سهامدارانی که سهام خود را فروختند و مبالغ فروش سهامشان را دریافت نکردند، انصراف از فروش داشته باشند،
چرا که پیش بینی می شود، قیمت کارشناسی که در آینده نزدیک اعلام می شود، از قیمت معامله آن ها بالاتر باشد.

وی با اشاره به فروشندگانی که مبالغ فروش سهام خود را دریافت نکردند؛ اذعان داشت: شرعا سهم متعلق به سهامدارانی است که مبالغ فروش سهام خود را دریافت نکرده اند و اگر خود سهامداران موافق باشند می توانند از فروش خود انصراف دهند تا از زیان بیشتر جلوگیری به عمل آید.

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده یادآور شد: مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت توسعه به صورت مجازی و بر پایه سامانه “دیدار” فرابورس، ۵ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

به‌ گفته ی مهندس ورودی، همه ی سهامدارانی که در سجام ثبت نام کردند نام کاربری شامل (شماره ملی) و کلمه عبور (شماره موبایلی که در سجام ثبت شده است) برای آنها صادر شده و می توانند وارد سامانه شده و اعلام رأی نمایند.

در نتیجه از سهامداران مجددا تقاضا داریم در ایام کرونایی مراجعه نداشته باشند و به صورت مجازی از طریق گوشی همراه حضور و مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده خاطرنشان کرد: همانطور که مستحضرید، در مدت اخیر، سهام توسط برخی سهامداران جدید جمع شده است و پیش بینی می شود، امسال در ترکیب هیات مدیره تغییراتی داشته و سهامداران جدیدی به ترکیب اعضای هیات مدیره اضافه شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.