×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ثبت نام ۸۰ درصد تولیدات بنگاه‌های اقتصادی خراسان رضوی در سامانه جامع تجارت

امیررضا رجبی اظهار کرد: در این راستا اطلاعات مربوط به تولید کالاها از سوی ۹۶ هزار و ۷۳۹ فعال اقتصادی در خراسان رضوی طی سال جاری ثبت سامانه جامع تجارت شده است.

وی افزود: فعالان اقتصادی مزبور با ثبت اطلاعات تولیدات خود در سامانه جامع تجارت منجر به دریافت ۱۰۴ هزار و ۶۸۲ کد نقش برای کالاها و منجر به ۸۰ درصد شفافیت رصد کالا از تولیدکننده تا مصرف‌کننده شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: در راستای رصد شفافیت کالا در استان، ثبت قیمت تولید و مصرف‌کننده برای ۶۸۴۰ کالا توسط ۲۸۴ واحد مشمول انجام گرفته است.

رجبی همچنین با اشاره به وضعیت بازرسی‌ها از سطح بازار خراسان رضوی اظهار کرد: از اردیبهشت تا پایان مهر امسال بیش از ۲۸ هزار گزارش از سامانه ۱۲۴ دریافت شده که از این تعداد بیش از۶۵۰۰ گزارش منجر به احراز تخلف شده است؛ اکثر گزارش‌های دریافتی در خصوص نان، مواد غذایی، لبنیات، روغن و میوه و سایر خدمات و کالاست.

وی بیان کرد: عناوین تخلف شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده و کلیه شکایات مردمی به صورت متمرکز در خراسان رضوی دریافت و جهت رسیدگی به شهرستان مربوطه ارسال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، رجبی افزود: در این مدت ۱۰۳ هزار و ۵۵۰ فقره بازرسی و بررسی پرونده به ارزش ۲۳۹۲ میلیارد ریال انجام شده است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.