×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تردد در مرز زمینی دوغارون خراسان رضوی برقرار است

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: ترددهای تجاری و مسافری در این گمرک مرزی، امروز – سه شنبه – مانند گذشته و طبق روال عادی در جریان است.

حسین آخوندزاده  افزود: امروز فعالیت پایانه مرزی از ساعت ۸:۴۰ دقیقه صبح آغاز شده است که طبق روال قبل تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: دیروز پس از پایان فعالیت گمرک دوغارون در آخر ساعت اداری، اخباری ضد و نقیض در فضاهای مجازی مبنی بر تعطیلی مجدد این مرز منتشر شده بود، اما امروز با آغاز ساعت کار اداری گمرک مرزی دوغارون، فعالیت این کانون اقتصادی در حوزه های مختلف اقتصادی برقرار است.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: هم اکنون تردد همه ناوگان باری اعم از ترانزیتی و صادراتی از پایانه و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به صورت واحد از در پایانه مرزی انجام می شود و افزون بر ۳۰۰ دستگاه کامیون ترانزیتی در صف و نوبت خروج از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون قرار دارند.

آخوندزاده افزود: پیش از این و طی روزهای گذشته روزانه حدود ۵۰۰ دستگاه کامیون و تریلی تجاری در این مرز تردد داشته اند.

بر اساس اعلام منابع مرزی روزانه بین چهار هزار تا چهار هزار و ۵۰۰ مسافر ورودی و خروجی نیز از این مرز تردد می کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع محلی روز شنبه هفته جاری در پی انجام برخی فعالیتهای خارج از چهارچوب و قواعد مرزی از سوی نیروهای وابسته به طالبان در محدوده نقطه صفر مرزی دوغارون در خراسان رضوی، این مرز مهم تجاری بسته اعلام شد اما پس از انجام گفت و گوهای مرزی، گذرگاه دوغارون – اسلام قلعه حوالی ساعت ۱۳:۳۰ دیروز یکشنبه بازگشایی شد.

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.