×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره‌برداری از ۱۰۰ طرح در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تا پایان سال

علی بهرامی زاده در این خصوص اظهار کرد: ۲۱۱۱ طرح صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد که بخش قابل توجهی از آن مراحل پایانی کار را می‌گذرانند.

وی افزود: هم‌اینک از مجموع طرح‌های صنعتی در حال اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، اجرای ۳۳۳ طرح با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال در مرحله نصب ماشین‌آلات قرار دارد که اکثر آن‌ با اندکی دریافت کمک‌های مالی می‌تواند به بهره‌برداری برسد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: مجریان ۸۰۲ طرح صنعتی دیگر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال ساخت و ساز واحد صنعتی بوده که پیش‌بینی سرمایه‌گذاری برای اجرای کامل آن‌ ۴۷ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال است.

بهرامی‌زاده گفت: تعداد طرح‌های صنعتی فاقد مراحل پیشرفت فیزیکی و صرفا دارای زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ۹۷۶ مورد بوده و پیش‌بینی سرمایه‌گذاری برای اجرای کامل این طرح‌ها ۴۸ هزار و ۹۴ میلیارد ریال است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی وی اظهار کرد: زمینه فعالیت طرح‌های صنعتی در حال اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی شامل نساجی، کانی‌های غیرفلزی، فلزی، غذایی، شیمیایی، سلولزی، خدمات، برق و الکترونیک است و به ازای اجرای کامل هر طرح صنعتی به طور متوسط برای ۲۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.