×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایجاد اشتغال فراگیر در خراسان رضوی با تمرکز بر حوزه کارآفرینی، استارت آپ و خلاقیت

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی استان می‌توانند از ظرفیت شتاب‌دهنده‌ها و فضای کاری اشتراکی استفاده کنند. امروز یکی از عوامل و راهکارها در بحث اشتغال فراگیر توجه و تمرکز به مباحث کارآفرینی، بحث ایده‌های جدید و استارت آپ و خلاقیت است. ما واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و معروفی در استان داریم که هر کدام می‌توانند به یک مرکز نوآوری تبدیل شوند و به باور و دانشی دست یابند که باعث بهره‌مندی آن‌ها از این فرصت و ظرفیت گردد.

محمد امین بابایی در جلسه ای با حضور مدیران انجمن صنفی مراکز شتاب دهنده استان اظهار کرد: امروز یکی از عوامل و راهکارها در بحث اشتغال فراگیر توجه و تمرکز به مباحث کارآفرینی، بحث ایده‌های جدید و استارت آپ و خلاقیت است. ما واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و معروفی در استان داریم که هر کدام می‌توانند به یک مرکز نوآوری تبدیل شوند و به باور و دانشی دست یابند که باعث بهره‌مندی آن‌ها از این فرصت و ظرفیت گردد. امید است با تبدیل شدن هر واحد بزرگ اقتصادی به یک مرکز رشد و توسعه، مسیر حل مسائل و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی هموار شود.

وی افزود: معتقدیم مهمترین عامل رشد و توسعه در شرکت‌ها استفاده از دانش فنی و تکنولوژی روز و پیوند بین صنعت و دانشگاه است و شرکت‌های ما باید در این مسیر به گونه‌ای تلاش کنند تا از دانش روز عقب نباشند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: نگاه و نگرش امروز نسبت به فرصت‌های شغلی تغییر پیدا کرده و یکی از عوامل و راهکارها توجه و تمرکز به مباحث کارآفرینی، بحث ایده‌های جدید و کارآفرینانه است و قطعاً در این مسیر نگاه ما بیشتر به سمت شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، بابایی گفت: امیدواریم شرکت‌ها و واحدهای صنعتی ما با نگاه جدید به این باور و دانش برسند که می‌توانند از ظرفیت شتاب‌دهنده‌ها و فضای کاری اشتراکی استفاده نموده و به یک مرکز رشد و توسعه تبدیل شوند و ما در این خصوص کمک خواهیم کرد تا فضای نوآوری پایداری در استان ایجاد و موجب جهشی شود که شایسته نام خراسان رضوی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.