×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ابلاغ بخشنامه وام ۱۲۰ میلیونی ازدواج به تمام بانک‌های خراسان رضوی

دبیرشورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: مبلغ جدید وام ازدواج برای هر یک از زوج‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با اقساط ۱۲۰ ماهه خواهد بود و از فروردین ماه سال جاری دستورالعمل افزایش سقف این وام به اداره امور و شعب بانک‌های استان ابلاغ شده است.

حمید صفایی نیکو در خصوص پرداخت وام ازدواج با مبالغ جدید در خراسان رضوی اظهار کرد: از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ و طی نامه شماره ۴۶۸۸۷ دستورالعمل افزایش سقف وام ازدواج به اداره امور و شعب بانک‌های استان ابلاغ شده است.

وی افزود: این وام به کلیه زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها از ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ به بعد باشد تعلق می‌گیرد. همچنین مبلغ جدید این وام برای هر یک از زوج‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

دبیرشورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی با اشاره به شرایط دریافت وام عنوان کرد: برای دریافت این وام احتیاج به یک ضامن معتبر همراه با سفته است. همچنین متقاضی وام پس از معرفی به شعب بانکی معتبر ۱۲ روز فرصت مراجعه به شعبه و پس از آن ۴۵ روز فرصت تشکیل پرونده و دریافت وام را دارد.

صفایی نیکو خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که کارمزد سالیانه وام ازدواج ۴ درصد بوده و طی ۱۲۰ ماه قسط بندی خواهد شد. همچنین این وام قرض الحسنه است و مشمول سود نخواهد بود.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام وام ازدواج تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه بانک مرکزی و قسمت ثبت نام وام ازدواج با تکمیل فرم و اطلاعات مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات اقدام نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.