×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشد ۵۵ درصدی درآمدهای مالیاتی خراسان رضوی/آمار دستگاه‌های کارتخوان ثبت شده را نداریم

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: طی سه ماهه ابتدای سال جاری ۲۷۸۰ میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی در خراسان رضوی وصول و به خزانه دولت واریز شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است.

احمدرضا مدبرنیا  در خصوص وصول مالیات در خراسان رضوی در سال جاری، اظهار کرد: مجموع اظهارنامه‌ها و فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم ارسال شده تا امروز در خراسان رضوی ۲۲ هزار و ۵۵۹ مورد بوده که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۷۳ عدد فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم و ۶۴ هزار و ۴۸۶ عدد اظهارنامه تکمیل شده است.

وی افزود: طی سه ماهه ابتدای سال جاری ۲۷۸۰ میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی در خراسان رضوی وصول و به خزانه دولت واریز شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی درباره مالیات صاحبان مشاغل و آمار دستگاه‌های پوز و کارتخوان ثبت شده صاحبان مشاغل در خراسان رضوی در سامانه مالیاتی بیان کرد: این مساله کشوری بوده و آماری در این خصوص برای خراسان رضوی وجود ندارد.

مدبرنیا تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به شناسایی مودیان جدید مالیاتی و مبنا قرار دادن دستگاه‌های پوز و کارتخوان‌ها برای ارسال اظهارنامه، در سال جاری بیش از ۲۴۰ هزار اظهارنامه یا فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم ارسال شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.