×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسعه واحدهای کارگاهی با اولویت واگذاری به دانش بنیان ها در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

به گزارش  توس اکو به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی؛ “جعفر فرشچی طوسی” در حاشیه نشست بانماینده مردم شریف قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ، گفت : اولویت واگذاری واحدهای کارگاهی و اراضی در شهرکهای صنعتی استان با واحدهای دانش بنیان است که بدون مزایده به این شرکتها واگذار می شود، در این راستا از سال گذشته تاکنون در شهرکهای صنعتی استان به ۱۴ شرکت دانش بنیان، بدون مزایده، زمین واگذار شده است.

وی با اشاره به مطلوب بودن شاخصهای شهرکها و نواحی صنعتی استان گفت: ۹۹ درصد از شاخص های ما بالاتر از میانگین کشوری است، در این شرکت دو هدف اصلی ایجاد و توسعه شهرکها و نواحی صنعتی دنبال می شود که امسال ایجاد ناحیه صنعتی گرماب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

فرشچی ، خاطرنشان کرد : پیگیری افزایش سهم اعتبارات عمرانی شهرکها و نواحی صنعتی استان، واگذاری اراضی شهرکها و نواحی صنعتی به واحدهای دانش بنیان و توسعه واحدهای همجوار را از دیگر اقدامات مهم این شرکت در دولت سیزدهم است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی به توسعه شهرکها و نواحی صنعتی در دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد : در این دولت، عملیات اجرایی ناحیه صنعتی خواف، ناحیه صنعتی مه ولات و ناحیه صنعتی زاوه، که مورد نیاز مناطق محروم استان بود، سرانجام بعد از ۱۲ سال آغاز شده است.

فرشچی اضافه کرد: ایجاد سه شهرک و ناحیه صنعتی از جمله شهرک تخصصی پوشاک و کیف و کفش، شهرک تخصصی گوهرسنگها و سنگهای تزیینی، ناحیه صنعتی گناباد ۲ در دستور کار این شرکت قرار گرفته و مشکلات ۱۱ شهرک صنعتی غیردولتی نیز در حال پیگیری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.